OpenAI استراتژی اطلاعات نادرست خود را قبل از انتخابات ۲۰۲۴ ارائه می کند

همانطور که ایالات متحده برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آماده می شود، OpenAI آن را به اشتراک می گذارد برنامه ها در مورد سرکوب اطلاعات نادرست مربوط به انتخابات در سراسر جهان، با تمرکز بر افزایش شفافیت در مورد منشاء اطلاعات. یکی از این نکات برجسته، استفاده از رمزنگاری است – همانطور که توسط ائتلاف برای منشأ و اعتبار محتوا استاندارد شده است – برای رمزگذاری منشأ تصاویر تولید شده توسط به او بدهید ۳٫ این به پلتفرم اجازه می‌دهد تا تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را با استفاده از طبقه‌بندی‌کننده منشأ بهتر تشخیص دهد تا به رای‌دهندگان کمک کند قابلیت اطمینان محتوای خاصی را ارزیابی کنند.

این رویکرد، اگر بهتر از SynthID DeepMind برای واترمارک دیجیتالی تصاویر و صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی، به عنوان بخشی از خود گوگل باشد، مشابه است. استراتژی محتوای انتخابات ماه گذشته منتشر شد تولید کننده تصویر هوش مصنوعی متا همچنین یک واترمارک نامرئی به محتوای خود اضافه می کند، اگرچه این شرکت هنوز آمادگی خود را برای مقابله با اطلاعات نادرست مربوط به انتخابات به اشتراک گذاشته است.

OpenAI می گوید که به زودی با روزنامه نگاران، محققان و پلتفرم ها برای بازخورد در مورد طبقه بندی منشأ خود کار خواهد کرد. در امتداد همین موضوع، کاربران ChatGPT شروع به دیدن اخبار بی‌درنگ از سراسر جهان با ذکر منبع و پیوند خواهند کرد. آنها همچنین هدایت می شوند CanIVote.orgمنبع آنلاین رسمی در مورد رای گیری در ایالات متحده، هنگامی که آنها سوالات رویه ای مانند محل رای دادن یا نحوه رای دادن می پرسند.

به‌علاوه، OpenAI سیاست‌های فعلی خود را در مورد از بین بردن تلاش‌های جعل هویت در قالب دیپ‌فیک‌ها و چت‌بات‌ها و همچنین محتوایی که برای تحریف فرآیند رأی‌گیری یا منصرف کردن مردم از رأی‌دهی ساخته شده است، تکرار می‌کند. این شرکت همچنین برنامه های ساخته شده برای مبارزات سیاسی را ممنوع می کند و در صورت لزوم، GPT های جدید آن به کاربران اجازه می دهد تا تخلفات احتمالی را گزارش کنند.

OpenAI می گوید آموخته های حاصل از این اقدامات اولیه، در صورت موفقیت آمیز بودن (و اینطور است یک بسیار بزرگ "اگر")، به آن کمک می کند تا استراتژی های مشابهی را در سراسر جهان اجرا کند. این شرکت در ماه های آینده اطلاعیه های مرتبط بیشتری خواهد داشت.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/openai-lays-out-its-misinformation-strategy-ahead-of-2024-elections-022549912.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/openai-lays-out-its-misinformation-strategy-ahead-of-2024-elections-022549912.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *