OpenAI با Politico، ناشر Business Insider، Axel Springer، همکاری می کند تا محتوای خبری را به نمایش بگذارد و آموزش دهد

OpenAI با Politico، ناشر Business Insider، Axel Springer، همکاری می کند تا محتوای خبری را به نمایش بگذارد و آموزش دهد

آیا آماده اید تا آگاهی بیشتری را به برند خود بیاورید؟ در نظر بگیرید که برای تور AI Impact Tour اسپانسر شوید. درباره فرصت ها بیشتر بدانید اینجا.


OpenAI ممکن است دارای یک نوامبر پر دست اندازاما به نظر می رسد که شرکت پیشرو مولد هوش مصنوعی در تلاش است تا این موضوع را پشت سر بگذارد، زیرا به سمت جلو می رود تا خود را بیشتر در اکوسیستم اطلاعاتی درگیر کند.

امروز OpenAI اعلام کرد که با شرکت رسانه ای آلمانی Axel Springer همکاری می کندیکی از بزرگترین شرکت های انتشاراتی در جهان، که مالک برندهای برجسته از جمله Politico و Business Insider و همچنین نشریات اروپایی BILD و WELT است.

Axel Springer و OpenAI مستقر در برلین در حال کار برای ارائه خلاصه‌ای از مقالات اولی و سایر محتوای روزنامه‌نگاری – تصاویری فکری، نمودارها، ویدیوها، احتمالاً پادکست‌های صوتی – برای کاربران ChatGPT دومی هستند و OpenAI همچنین مقالات ارزشمند جدیدی را که توسط انسان نوشته شده است دریافت خواهد کرد. . و محتوایی که بر اساس آن مدل های هوش مصنوعی خود را آموزش دهد. خلاصه ها حاوی پیوندهایی به مقالات کامل در وب سایت های انتشارات اکسل اسپرینگر و منبع است.

کاربران همچنین می‌توانند از طریق ChatGPT که به محتوای روزنامه‌نگاری Axel Springer ارجاع می‌دهد بپرسند و به آنها پاسخ دهند.

رویداد VB

تور تاثیر هوش مصنوعی

در تور AI Impact VentureBeat که به شهر نزدیک شما می آید، با جامعه هوش مصنوعی سازمانی ارتباط برقرار کنید!

بیشتر بدانید

ارزش اخبار انسانی برای OpenAI چقدر است؟

مطابق با فایننشال تایمزOpenAI “ده ها میلیون یورو در سال” برای این دسترسی می پردازد، که برای اکثر ناشران رسانه ها بسیار زیاد است، اما احتمالاً برای شرکتی که طبق گزارش ها سهام های موجود را در ارزش کل شرکت در نظر می گیرد، معامله بزرگی نیست. حدود ۹۰ میلیارد دلار.

این مشارکت بزرگ‌ترین مشارکت برای آرمان‌های روزنامه‌نگاری OpenAI است: این شرکت قبلاً قراردادهایی با آسوشیتدپرسیک سرویس خبری جهانی مستقر در ایالات متحده و پروژه روزنامه نگاری آمریکایک غیرانتفاعی خبری محلی

مزیت زمان واقعی

به نظر می رسد بسیار محتمل است که OpenAI به تلاش های خود برای جمع آوری محتوای روزنامه نگاری بیشتر برای استفاده در آموزش مدل های هوش مصنوعی و همچنین برای ارائه محتوای مرتبط به کاربران در رویدادهای جاری در سراسر جهان ادامه دهد.

یکی از بزرگ‌ترین انتقاداتی که درباره ChatGPT شنیده‌ایم مربوط به فقدان دانش بلادرنگ آن است، چیزی که xAI ایلان ماسک در تلاش است با جمع‌آوری داده‌های X (توئیتر سابق) برای آن ارائه دهد. محصول چت بات مدل بزرگ زبان رقیب (LLM)، Grokکه این هفته برای مشترکین X Pro باز شده است.

OpenAI می‌تواند با به‌دست‌آوردن محتوای اخبار جدید و جدید از عناوین اکسل اسپرینگر، و همچنین آرشیو طولانی تاریخی آن، به دنبال ارائه یک سرویس اطلاعاتی معتبر و قابل مقایسه به Grok و به طور کلی همه رسانه‌های خبری باشد.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/openai-partners-with-politico-business-insider-publisher-axel-springer-to-surface-and-train-on-news-content/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *