OpenAI توسعه دهنده را به دلیل ربات ChatGPT که جعل هویت یک نامزد ریاست جمهوری بود، تعلیق کرد

به گفته OpenAI، توسعه دهنده Dean.Bot، یک ربات مجهز به ChatGPT که برای جعل هویت نامزد دموکرات ریاست جمهوری، دین فیلیپس طراحی شده است، به حالت تعلیق در آمده است تا به تقویت کمپین خود کمک کند. . چت بات توسط استارتاپ هوش مصنوعی دلفی برای PAC فوق العاده We Deserve Better ساخته شده است که از فیلیپس پشتیبانی می کند.

Dean.Bot تماماً وانمود نکرد که خود فیلیپس است. قبل از تعامل با Dean.Bot، به بازدیدکنندگان وب سایت یک سلب مسئولیت نشان داده می شود که ماهیت چت بات را توصیف می کند. با این حال، این نوع استفاده مستقیماً بر خلاف سیاست‌های OpenAI است. سخنگوی این شرکت در بیانیه ای به تعلیق توسعه دهنده تایید کرد پست. این تنها چند هفته پس از انتشار متن طولانی OpenAI می آید در مورد اقداماتی که انجام می دهد قبل از انتخابات ۲۰۲۴، به طور خاص به عنوان مثالی از موارد غیرمجاز، به «چت ربات هایی که جعل هویت نامزدها هستند» اشاره می کند.

OpenAI توسعه دهنده را به دلیل ربات ChatGPT که جعل هویت یک نامزد ریاست جمهوری بود، تعلیق کرد
Dean.Bot

OpenAI همچنین در پست وبلاگ خود گفت که “به مردم اجازه نمی دهد برنامه هایی برای مبارزات سیاسی و لابی ایجاد کنند.” طبق یک داستان قبلی توسط ، هدف Dean.Bot تعامل با حامیان احتمالی و انتشار پیام نامزد بود. دنبال کردن پستبر اساس تحقیقات دلفی، ابتدا ChatGPT را از ربات حذف کرد و آن را با ابزارهای منبع باز دیگر اجرا کرد تا اینکه در نهایت جمعه شب پس از ورود OpenAI، آن را به کل شهر برد.

اگر اکنون از سایت بازدید کنید، همچنان با سلب مسئولیت مواجه خواهید شد – اما خود چت بات به دلیل “مشکلات فنی” از کار افتاده است و به بازدیدکنندگان پیام می دهد: “با عرض پوزش، DeanBot در حال حاضر از کمپین دور است!” Engadget برای نظر دادن با OpenAI تماس گرفته است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/openai-suspends-developer-over-chatgpt-bot-that-impersonated-a-presidential-candidate-214854456.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/openai-suspends-developer-over-chatgpt-bot-that-impersonated-a-presidential-candidate-214854456.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *