OpenAI می‌گوید «برت، لری و آدام» برای ساخت تابلوهای متنوع سخت کار خواهند کرد

OpenAI می‌گوید «برت، لری و آدام» برای ساخت تابلوهای متنوع سخت کار خواهند کرد

آیا آماده اید تا آگاهی بیشتری را به برند خود بیاورید؟ در نظر بگیرید که برای تور AI Impact Tour اسپانسر شوید. درباره فرصت ها بیشتر بدانید اینجا.


در یک پست وبلاگ دیروز که به طور رسمی فهرست اولیه هیئت مدیره خود را اعلام کرد، OpenAI پیامی از مدیر عامل شرکت سام آلتمن را ارائه کرد که “برت، لری و آدام به سختی روی وظیفه بسیار مهم ایجاد یک هیئت مدیره از دیدگاه های متنوع، بهبود ما، کار خواهند کرد. ساختار حکمرانی و نظارت بر بررسی مستقل رویدادهای اخیر.»

«برت، لری و آدام» به برت تیلور، مدیر عامل سابق Salesforce، لری سامرز اقتصاددان و آدام دی آنجلو، مدیر عامل Quora، اشاره دارد که در حال حاضر هیئت مدیره جدید OpenAI را تشکیل می دهند، همراه با یک صندلی ناظر بدون رأی برای مایکروسافت، بزرگترین سرمایه گذار و شریک OpenAI. .

دو عضو هیئت مدیره زن OpenAI حذف شدند

کنایه سه مرد سفیدپوست که در مورد تنوع آتی هیئت مدیره OpenAI تصمیم می گیرند، برای بسیاری از کسانی که از اعلامیه دیروز انتظار بیشتری داشتند، گم نشد، به خصوص که تنها دو عضو زن اصلی هیئت غیرانتفاعی – هلن تونر، از مرکز امنیت و فناوری های نوظهور جورج تاون. و تاشا مک کاولی، کارآفرین فناوری – زمانی که آلتمن پنج روز پس از اخراج به OpenAI بازگشت، از کار حذف شدند. تونر ارسال شده در مورد “استعفای رسمی” او صبح امروز، با موضوعی در X که می گوید: “در مورد یکی دو هفته گذشته چیزهای زیادی نوشته شده است؛ مطمئناً چیزهای بیشتری گفته خواهد شد. در حال حاضر، هیئت مدیره آینده اعلام کرده است که بر یک بررسی مستقل کامل نظارت خواهد کرد. برای تعیین بهترین گام های بعدی.”

ساشا لوچونی، محقق هوش مصنوعی و سرپرست آب و هوا در Hugging Face، ارسال شده در لینکدین با یک سوال: “هنوز هیچ زنی در هیئت مدیره OpenAI وجود ندارد، اما حداقل در حال حاضر یک شرکت فناوری بزرگ وجود دارد … چگونه ممکن است؟” آیا کلیپی روی میز می‌نشیند؟» و کارا سویشر، روزنامه‌نگار فناوری، آن را به صراحت بیان کرد در یک پست در X: “حالا اجازه دهید چند زن pls اضافه کنیم.”

رویداد VB

تور تاثیر هوش مصنوعی

در تور AI Impact VentureBeat که به شهر نزدیک شما می آید، با جامعه هوش مصنوعی سازمانی ارتباط برقرار کنید!

بیشتر بدانید

اعلام هیئت مدیره OpenAI چند روز پس از آن منتشر شد که بسیاری از قبل عدم تنوع هیئت مدیره پس از حذف تونر و مک‌کاولی را زیر سوال بردند. آ در Wired گزارش شده است به عدم توازن جنسیتی در هیئت مدیره اصلاح شده اشاره کرد و گفت که “موقعیت متزلزل زنان در هوش مصنوعی را نشان می دهد.”

از ترکیب هیئت مدیره OpenAI جدید “واقعاً شگفت زده شده است”.

الیسا فینک، مدیر اجرایی سابق شرکت نرم‌افزاری Tableau که در سال ۲۰۱۹ توسط Salesforce خریداری شد، اکنون به‌عنوان عضو هیئت مدیره برای پلتفرم داده‌های هوش مصنوعی Dataiku، و همچنین Qumulo، Pantheon Platform و Intellimize فعالیت می‌کند.

او به VentureBeat گفت: «من واقعاً از ترکیب هیئت مدیره OpenAI جدید شگفت زده شدم. “ما در زمانی هستیم که هوش مصنوعی به طور فعال آینده ما را شکل می دهد، بنابراین داشتن یک تابلوی متنوع فقط یک چیز خوب نیست، بلکه یک چیز ضروری است.” او افزود که هیئت مدیره OpenAI باید طیف وسیعی از قومیت ها، سنین و پیشینه ها را منعکس کند. این امر در هدایت هوش مصنوعی به سمت نتایج بی‌طرفانه و فراگیر کاملاً حیاتی است… امیدوارم OpenAI قبلاً این را درک کرده باشد و به زودی در مورد انتصابات اضافی در هیئت مدیره آنها بشنویم.

و آدری مکلین، رئیس هیئت مدیره راه حل هوش مصنوعی شرکتی Aible، به VentureBeat گفت که حکمرانی هوش مصنوعی «ذاتاً باید از رویکردهای متنوعی که به عنوان کنترل و تعادل عمل می کنند، ناشی شود.» هیئت مدیره شرکت های هوش مصنوعی و همچنین رویکردهای تکنولوژیکی آنها باید متنوع باشد، او افزود: “به عنوان مثال، هیئت مدیره ما در Aible اکثریت زنان است و دیدگاه های سه قاره را در خود جای داده است.”

“مهم است که هر هیئتی نماینده جامعه باشد”

کی فرث-باترفیلد، مدیر عامل Good Tech Advisory و رئیس سابق AI در مجمع جهانی اقتصاد نیز در این باره گفت: “برای هر هیئت مدیره مهم است که نماینده جامعه باشد تا زنان، جنسیت و تنوع نژادی را در بر گیرد.” گفت. “این یک ضرورت خاص برای شرکتی است که فناوری ایجاد می کند که آینده بشریت را شکل می دهد.”

او همچنین افزود: «با توجه به اینکه بیشتر داده‌های موجود در اینترنت که هوش مصنوعی Open AI مدل‌هایش را آموزش می‌دهد، عمدتاً توسط مردان سفیدپوست ایجاد شده‌اند، اطمینان از نظارت گروه‌های دیگر بسیار مهم‌تر است – اگر هوش مصنوعی می‌خواهد کل دنیا را تغییر دهد و پس از آن همه افراد از جمله افرادی که خارج از ایالات متحده هستند و در ایالات متحده تحصیل نکرده اند نیز منطقی خواهد بود.”

در حالی که اگر OpenAI با هیئت مدیره متنوع‌تری شروع می‌کرد بهتر بود، Firth-Butterfield تأکید کرد که هیئت مدیره فعلی باید «در انتخاب ارائه‌دهنده استعدادیابی خود بسیار کوشا باشد و تنوع را در آن سطح به ارمغان بیاورد تا از ترکیب مناسب نامزدها اطمینان حاصل کند. در این مرحله، آنها باید در انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره مشاوره و اهتمام داشته باشند.

بحث در مورد هیئت مدیره OpenAI پس از برکناری آلتمن منفجر شد

ترکیب هیئت مدیره OpenAI قبل از برکناری آلتمن به ندرت مورد بررسی قرار می گرفت – اگرچه VentureBeat در مورد قدرت بیش از حد هیئت مدیره گزارش شده است فقط چند روز قبل اما زمانی که آلتمن توسط هیئت غیرانتفاعی اخراج شد، تیتر رسانه ها شد بلافاصله متمرکز شد در مورد اعضای غیرکارمند تونر، مک کاولی و دی آنجلو – به ویژه روابط گزارش شده آنها با جنبش نوع دوستی مؤثر.

با این حال، تنها تونر و مک کالی بودند که حذف شدند، در حالی که D’Angelo در هیئت مدیره باقی می ماند. هنوز مشخص نیست که چرا چنین است و چرا آلتمن در وهله اول اخراج شد. تونر در اظهارات خود در توییتر گفت: “برای روشن بودن: تصمیم ما در مورد توانایی هیئت مدیره برای نظارت موثر بر شرکت بود که نقش و مسئولیت ما بود. اگرچه حدس و گمان هایی وجود داشت، اما ما انگیزه ای برای کاهش سرعت OpenAI نداشتیم. کار کن.”

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/openai-says-bret-larry-and-adam-will-work-hard-to-build-diverse-board/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *