OpenAI یک ویژگی بزرگ جدید ChatGPT را با شوخی درباره درام مدیر عامل خود حذف می کند

ویژگی صوتی ChatGPT به شما امکان می دهد با بلند گفتن یک سوال از آن بپرسید – و اکنون به صورت رایگان در دسترس است.

قابلیت صوتی ChatGPT اکنون به صورت رایگان در اختیار همه کاربران قرار گرفته است. که در یک پست در X (توئیتر سابق)کاربران اعلام شده OpenAI اکنون می توانند با ضربه زدن روی نماد هدفون از صدای خود برای صحبت با ChatGPT در برنامه تلفن همراه استفاده کنند و همچنین پاسخی شنیداری دریافت کنند.

OpenAI برای اولین بار این توانایی را ارائه کرد برای درخواست ChatGPT با صدا و تصاویر شما در ماه سپتامبر، اما این ویژگی را فقط در دسترس کاربران پولی قرار داد.

این انتشار در حالی صورت می‌گیرد که کارکنان OpenAI با جدایی ناگهانی مدیر اجرایی خود دست و پنجه نرم می‌کنند مذاکرات آشفته تا او برگردد نسخه نمایشی موجود در پست OpenAI در X حتی در مورد درام جاری که در چند روز گذشته تا اواخر شب رخ داده است، شوخی می کند.

در مثال، شخصی از ChatGPT می پرسد، “شب طولانی برای تیم بوده و ما گرسنه ایم. برای ۷۷۸ نفر چند پیتزا ۱۶ اینچی باید سفارش دهم؟” OpenAI تقریباً به همین تعداد کارمند دارد. اکثر آنها اخیرا تهدید به ترک کار کرده اند مگر اینکه کل هیئت مدیره استعفا دهند.

هفته گذشته هیئت مدیره OpenAI یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت سام آلتمن را اخراج کرد پس از اینکه اعضای آن دریافتند “او به طور مداوم در ارتباطات خود با هیئت مدیره صادق نبود.” از آن زمان، ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، این کار را انجام داده است آلتمن و اعضای تیمش را دعوت کرد برای شروع یک بخش جدید در غول فناوری، اما آلتمن ممکن است راه خود را به OpenAI باز کند.

رئیس سابق OpenAI، گرگ براکمن، که پس از برکناری آلتمن استعفا داد، اعلامیه OpenAI را در X مجدداً منتشر کرد و گفت: “امتحان کنید – تجربه ChatGPT را کاملاً تغییر می دهد.” Brockman همچنین آماده بازگشت به OpenAI است مطابق آستانهگزارش می دهد.


منبع: https://www.theverge.com/2023/11/21/23971489/openai-chatgpt-voice-feature-ceo-drama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *