Outcast – A New Beginning آزادی اکشن ماجراجویی را در ۱۵ مارس در اولویت قرار می دهد – PlayStation.Blog

هر انتخابی که هنگام توسعه Outcast – A New Beginning انجام دادیم، در هسته خود یک انگیزه داشت: آزادی. برای ما مهم بود که بازیکنان را در هر مقطعی محدود نکنیم. در عوض، ما ابزارهایی را در اختیار آنها قرار دادیم تا بتوانند در دنیای باز دقیقی که در چند سال گذشته صرف ساخت آن کرده‌ایم، پیمایش کنند.

ما به‌طور باورنکردنی به دنیای Outcast افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم بازیکنان ثروت آن را با ما به اشتراک بگذارند. همانطور که بازیکنان در سراسر Adelpha حرکت می کنند، ما می خواهیم به آنها برای کنجکاوی و حس ماجراجویی آنها پاداش دهیم.


Outcast – A New Beginning آزادی اکشن ماجراجویی را در ۱۵ مارس در اولویت قرار می دهد – PlayStation.Blog

خواه از طریق یک پایگاه مهاجمان عبور کرده و قفل یک ماژول سلاح جدید را باز کنید، از چالش های سرخوردن برای به دست آوردن ارتقاء جت پک عبور کنید، یا صرفاً دیدن مناظر، تلاش کرده ایم هر ثانیه سپری شده در سیاره آدلفا را برای بازیکنان معنی دار کنیم.

به سبک سفر کردن

با دانستن اینکه بازیکنان زمان زیادی را با کفش های کاتر اسلید سپری می کنند، برای ما مهم بود که مانور دادن او در سراسر جهان لذت بخش بود. بازی‌های جهان باز اغلب از بازیکنان می‌خواهند که از مسافت‌های بسیار دور عبور کنند، و وظیفه ما به‌عنوان توسعه‌دهنده این است که اطمینان حاصل کنیم که با پیمایش در طبیعت آدلفا همیشه سرحال هستید.

هنگام طراحی نحوه حرکت کاتر در جهان، نمی‌خواستیم توانایی‌های پیمایش سرگرم‌کننده را برای آینده در بازی حفظ کنیم. از اوایل بازی Outcast – A New Beginning، می‌توانید از پرتگاه‌های پراکنده و دره‌های عمیق آدلفا با لباس سرخوردن خود استفاده کنید و در سراسر مناظر بیگانه بچرخید.

همانطور که پیشرفت می کنید، قفل توانایی هایی را باز می کنید که کاوش روی زمین را نیز سیال می کند – سرعت جت کاتر به شما امکان می دهد از روی زمین و آب بگذرید. توانایی تقویت جت پک می تواند به شما کمک کند تا از حملات دشمن طفره بروید، از روی زمین های دشوار بپرید و عدالت آتشین را بر نیروهای مهاجم ببارانید.

سوالات پرمعنا

با دادن حق انتخاب به بازیکنان برای رفتن به هر جایی در هر زمان، می‌دانستیم که باید کاری کنیم که آدلفا مانند یک اکوسیستم منسجم باشد، که به نحوه عملکرد ماموریت‌های ما نیز گسترش می‌یابد. حس کاوش عمیقی که با حرکت کاتر در نظر گرفته‌ایم، به نحوه طراحی ماموریت‌هایمان نیز گسترش می‌یابد، به طوری که هر یک از هفت دهکده بازی دارای داستانی در هسته خود هستند و منتظر کشف شدن هستند.

ما نمی‌خواستیم بازیکنان را به یک مسیر محدود کنیم – طبیعتاً کمک به تالان‌های بومی آدلفا می‌تواند چندین مسیر را طی کند. دهکده ساحلی ساپا، داستانی که می‌توانید در نسخه‌ی نمایشی زنده فعلی PS5 ما تجربه کنید، نمونه‌ای عالی از نحوه عملکرد سیستم جستجوی Outcast است.

از صحبت با ماهیگیران ساپا، متوجه خواهید شد که رام کننده محلی ونتیلوپ ناپدید شده است. به عنوان روستایی که برای سفر و ماهیگیری به هواکش های بالدار متکی است، در بحران افتاده اند. شما می‌توانید نحوه شروع کمک به ساپا را انتخاب کنید – یک راه‌حل موقت با گذر از روی آب با جت پک خود برای خش‌خش کردن ماهی‌ها یا ایجاد خط بیلیون به نزدیک‌ترین پایگاه مهاجم برای نجات رام‌کننده ارائه دهید.

هنگامی که کارشناس تهویه هوای ساکن ساپا را نجات دادید، مسیری را خواهید دید که شما را به مناطق دوردست روستاهای دیگر می برد تا یک اسکادران هوایی از بمب افکن های هوابرد را که می توانید در جنگ فراخوانی کنید، مهار کنید.

اکتشاف ارزشمند

این نوع پیشرفت معنی‌دار در قلب Outcast-A New Beginning قرار دارد – دلیلی ملموس برای بازیکنان برای جستجوی دسترسی بیشتر Adelpha.

همانطور که شما مهاجمان خارج از جهان را شکست می دهید و در سراسر جهان سرسبز – اما گاهی متخاصم – Adelpha حرکت می کنید، بیش از هر چیز به زرادخانه خود اعتماد خواهید کرد. به جای اینکه به بازیکنان مجموعه‌ای ثابت از سلاح‌ها بدهیم، ماژول‌های بی‌پایان را انتخاب کردیم تا متناسب با سبک بازی آنها باشد. شما می توانید ماژول های خود را در حین پرواز و متناسب با شرایط تعویض کنید و سلاح های خود را برای هر رویارویی با بیش از ۱۰۰۰۰۰ ترکیب ممکن سفارشی کنید.

این فقط سلاح های معمولی نیست که کاتر در اختیار دارد – با هر دهکده ای که آزاد می کنید، به یک قدرت باستانی جدید دسترسی خواهید داشت تا به شما در تلاش برای آزادسازی مردم تالان کمک کند.

تجلیل از هواداران صبور

ما از سال ۱۹۹۹ به اندازه کافی خوش شانس بوده ایم که یک پایگاه هواداران فوق العاده اختصاصی داشته باشیم. اگرچه بازی ما ممکن است یک شروع جدید نامیده شود، اما تاریخ خود را در آستین خود می پوشانیم. بسیاری از ما در Appeal از زمانی که Outcast اصلی راه جدیدی را آغاز کرد، اینجا بوده‌ایم، و این یکی از بزرگترین ماجراجویی‌های حرفه‌ای ما بوده است که سفر کاتر اسلید را به سخت‌افزار نسل کنونی به گونه‌ای که ادای احترام به گذشته ما با ارجاعات و عید پاک باشد، داشته باشیم. تخم مرغ برای سرسخت ترین طرفداران Outcast در آنجا.

در دسترس قرار دادن Outcast برای نسل جدیدی از بازیکنان به همان اندازه برای احترام به میراث این سری مهم بوده است. در هر مرحله از فرآیند طراحی، ما این سوال را مطرح می‌کردیم که دنیای ما تا چه حد برای افراد تازه‌وارد دوست‌داشتنی است، در حالی که مطمئن شدیم با بازگرداندن Outcast در سال ۲۰۲۴، تاریخی را که در حال ساخت آن بودیم جشن می‌گیریم.

Outcast – A New Beginning در ۱۵ مارس منتشر می شود، و شما می توانید بازی را امروز با یک نسخه نمایشی رایگان بازی کنید. امیدواریم شما را در آدلفا ببینیم!


منبع: https://blog.playstation.com/2024/03/05/outcast-a-new-beginning-prioritizes-action-adventure-freedom-on-march-15/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *