Palworld برای مشکلات اتصال سرور “بارگذاری بی نهایت” عذرخواهی می کند

اگر این آخر هفته هنگام تلاش برای اتصال به سرورهای Palworld با یک صفحه بارگذاری بی نهایت مواجه می شوید، تنها نیستید.

حساب رسمی Palworld X/Twitter تصدیق کرد که علاوه بر وصله‌ای که در اوایل هفته منتشر شد، برخی از بازیکنان ممکن است «دسترسی شلوغ» را تجربه کنند.


Palworld برای مشکلات اتصال سرور “بارگذاری بی نهایت” عذرخواهی می کندبررسی دسترسی اولیه PALWORLD: آیا ارزشش را دارد؟


بررسی دسترسی اولیه PALWORLD: آیا ارزشش را دارد؟

تیم در بیانیه توضیح داد: “به دنبال وصله اخیر، ورودهای متعددی به طور همزمان در حال انجام است که منجر به دسترسی شلوغ می شود.”

“ما برای ناراحتی متاسفیم، اما لطفا قبل از تلاش برای اتصال به سرورها، یک لحظه صبر کنید.”

پس از عذرخواهی از بازیکنان و تشکر از درک آنها، Pocketpair تأیید کرد که سرورهای تک نفره، تعاونی و خصوصی باید “نسبتا” تحت تأثیر مشکلات اتصال قرار نگیرند. در حال حاضر هیچ اصلاح یا راه حل دیگری ارائه نشده است و برخی از بازیکنان این کار را کرده اند نظر داد که مشکلات حتی در زمان‌های ساکت‌تر هم ادامه دارند.

ICYMI، اوایل این هفته، شرکت پوکمون بیانیه ای صادر کرد تایید می کند که اکنون در حال “بررسی” است که آیا Palworld به طرز شگفت انگیزی موفق Pocketpair حقوق مالکیت معنوی آن را نقض کرده است یا خیر.

البته نه این که شور و شوق بازی Palworld را در بین بازیکنان کاهش دهد. روز جمعه دیدیم اعداد همزمان Palworld’s Steam از دو میلیون می گذرد برای اولین بار، بازی Palworld را به دومین بازی تاریخ استیم تبدیل کرد که پس از PUBG این کار را انجام داد. همچنین دیروز (شنبه ۲۷) یک بار دیگر رکورد کاربر همزمان خود را شکست و به رکورد ۲,۱۰۱,۸۶۷ بازیکن همزمان رسید.

Cliff “CliffyB” Bleszinski، خالق Gears of War می گوید موفقیت خیره کننده پال ورلد “تا حدی تایید کننده” زمینی است که او ساخته بود به Epic “سالها پیش”.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-apologises-for-infinite-loading-server-connection-issues?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *