Palworld به بازیکنان اجازه می‌دهد انسان‌ها را دستگیر کنند و آنها را به کار ببندند

Palword به بازیکنان اجازه می‌دهد انسان‌های NPC را در یک توپ کوچک شکار کنند – و سپس آنها را در بازار سیاه بفروشند.

بله، عنصر تاریک تری در Palworld وجود دارد، فراتر از “پوکمون با تفنگ”. اگر فکر می کردید گرفتن موجودات و له کردن آنها به صورت توپ های کوچک غیرانسانی است، فقط صبر کنید.

بازیکنان در بازی Palworld با NPC های انسانی مختلفی روبرو می شوند که می توان با برخی از آنها در جنگ مبارزه کرد. و همانطور که پخش کننده کونی متوجه شد، می توان آنها را گرفت.


نکات دسترسی اولیه Palworld – دریافت پاداش، هک بیش از حد و موارد دیگر!

همانطور که در ویدیوی زیر در X مشاهده می کنید، کونی با پرتاب یک پالسفر شوکه می شود و در واقع برای گرفتن انسان کار می کند.

در ادامه پیام آمده است: «انسان اسیر شده». در جزیره پالپارگوس، اسیر کردن انسان در پالسفرز غیرانسانی تلقی می شود.

پس از دستگیری، انسان‌ها می‌توانند برای شما بجنگند یا کارهای روزمره را در اردوگاه شما انجام دهند – درست مانند دوستان. از طرف دیگر، شما می توانید آنها را در بازار سیاه برای بسیاری از مواد بفروشید.

بنابراین بله، قاچاق انسان کمی تابو است، اما همچنان در Palworld به طرز تکان دهنده ای امکان پذیر است. این که آیا این فراتر از قطب نمای اخلاقی شماست، انتخاب شماست.

Palworld هفته گذشته منتشر شد و در حال حاضر موفقیت چشمگیری داشته است – در حال حاضر ۵ میلیون نسخه فروخت و این با وجود مشکلات سرور.

با این حال، طرفداران پوکمون ادعا کرده اند که طرح های Pals تنبل هستند.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-lets-players-capture-humans-and-set-them-to-work?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *