Paper Mario: The Thousand-Year Door در وب سایت ESRB ظاهر می شود

ESRB به بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door امتیاز داده است.

همانطور که توسط بازی‌های Leaks and Rumors subreddit انجمن، RPG رتبه E برای همه را از هیئت رتبه بندی آمریکای شمالی به دلیل خشونت خفیف فانتزی و مضامین پیشنهادی خفیف خود کسب کرده است، و “هیچ عنصر تعاملی” وجود ندارد.


Paper Mario: The Thousand-Year Door – Nintendo Direct 9.14.2023.

این وب سایت می گوید: “این یک بازی نقش آفرینی ماجراجویی است که در آن بازیکنان به ماریو کمک می کنند تا شاهزاده هلو را از دست یک گروه بیگانه نجات دهد.” “همانطور که بازیکنان در حال عبور از جهان های عجیب و غریب هستند، آنها با شخصیت ها تعامل می کنند و درگیر نبردهای نوبتی/پازلی با موجودات کاغذی می شوند. بازیکنان از حملات مختلفی (مانند ضربه زدن به چکمه، ضربه چکش، توپ های آتشین) علیه دشمنان کارتونی استفاده می کنند که در ستاره ها و سکه ها ناپدید می شوند. .

«تعدادی از شخصیت‌ها در گفتگوهای کوتاه عشوه‌آمیز شرکت می‌کنند (مثلاً «مگر تو نمونه خوبی از یک مرد نیستی»؛ «شاید اگر… تو را بگیرم و کمی شکر به تو بدهم»)، و/یا با سینه‌های بزرگ طراحی شده‌اند. / نسبت های اغراق آمیز.”

قبلاً می‌دانستیم که نسخه بازسازی‌شده Paper Mario: The Thousand-Year Door سال آینده به سوییچ می‌رود، اما ظاهر این بازی در وب‌سایت ESRB باعث شده است که برخی از طرفداران امیدوار باشند که این بدان معناست که نینتندو زودتر از زودتر RPG را منتشر خواهد کرد. .

Paper Mario که در ابتدا در سال ۲۰۰۴ منتشر شد، سبک اوریگامی کاغذی اولین بازی N64 را ادامه می دهد، اما با توانایی های جدید و داستانی گسترده. این بازسازی به دنبال آن است انتشار بازی Super Mario RPG ماه گذشته که سری Paper Mario جانشین معنوی آن است. بازی اصلی N64 Paper Mario نیز از طریق Nintendo Switch Online در دسترس است.


منبع: https://www.eurogamer.net/paper-mario-the-thousand-year-door-remake-pops-up-on-the-esrb-website

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *