PayPal و Venmo راه‌اندازی می‌شوند، برای کسب‌وکارهای ایالات متحده، روی آیفون ضربه بزنید تا پرداخت کنید

پی پال امروز اعلام کرد که Tap to Pay در iPhone اکنون به طور گسترده برای مشاغلی در دسترس است که از برنامه‌های Venmo و PayPal Zettle در ایالات متحده استفاده می‌کنند و به آنها امکان می‌دهد پرداخت‌های غیرلمسی را مستقیماً در iPhone بدون نیاز به سخت‌افزار اضافی بپذیرند.

PayPal و Venmo راه‌اندازی می‌شوند، برای کسب‌وکارهای ایالات متحده، روی آیفون ضربه بزنید تا پرداخت کنید
جزئیات بیشتر از اطلاعیه:

با استفاده از Tap to Pay در iPhone، پروفایل تجاری Venmo و کاربران PayPal Zettle در ایالات متحده می‌توانند در عرض چند دقیقه راه‌اندازی شوند و به طور ایمن کارت‌های بدون تماس و کیف پول‌های دیجیتال را مستقیماً در آیفون خود بپذیرند. آنها همچنین می توانند مالیات اضافه کنند، راهنمایی بپذیرند، رسید ارسال کنند و بازپرداخت صادر کنند. علاوه بر این، وجوه حاصل از فروش به سرعت در حساب Venmo یا PayPal Zettle یک کسب و کار تسویه می‌شود و به ساده‌سازی عملیات و مدیریت جریان نقدی کمک می‌کند.

PayPal قبلاً Tap to Pay را در آیفون با یک برنامه دسترسی زودهنگام آزمایش کرده بود و این ویژگی اکنون برای همه بازرگانان در دسترس است.

در سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده راه اندازی شد, Tap to Pay در iPhone امکان پرداخت بدون تماس آیفون به آیفون را می دهد، بدون نیاز به سخت افزار اضافی نقطه فروش از شرکت هایی مانند Square یا Clover. این ویژگی به مشتریان این امکان را می‌دهد تا روی آیفون یا اپل واچ، کارت اعتباری یا سایر گزینه‌های پرداخت بدون تماس خود در آیفون تاجر ضربه بزنند. پرداخت با استفاده از همان فناوری NFC پشت Apple Pay به صورت ایمن انجام می شود.

اپل به تدریج Tap to Pay را در آیفون به کشورهای دیگری مانند استرالیا، فرانسه، هلند، تایوان و بریتانیا گسترش داده است. دیگر پلتفرم های پرداخت محبوبی که از این ویژگی پشتیبانی می کنند عبارتند از Square و Stripe.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/07/tap-to-pay-on-iphone-paypal-venmo/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *