PC Gaming Show استالکر ۲ را به عنوان محبوب ترین بازی رایانه شخصی در سال ۲۰۲۴ معرفی می کند


PC Gamer امروز یک نمایش ویژه PC Gaming با نام Most Wanted برگزار کرد. این رویداد بازی‌های رایانه‌های شخصی «تحت تعقیب» را برای سال‌های آینده نشان می‌دهد، همانطور که توسط هیئتی از کهنه‌کاران صنعت رای داده‌اند. طبق اعلام PC Gamer’s Council، موردانتظارترین بازی سال ۲۰۲۴ GSC Game World’s است. Stalker 2: Heart of Chornobyl. از دیگر بازی‌هایی که در فهرست ۲۵ بازی قرار گرفتند می‌توان به Hades II، Grand Theft Auto VI هنوز معرفی نشده، Hollow Knight: Silksong، Tekken 8 و Dragon’s Dogma 2 اشاره کرد.

برای جشن گرفتن این جایزه، GSC Game World یک تریلر داستانی برای Stalker 2 که قرار است در سه ماهه اول ۲۰۲۴ منتشر شود، منتشر کرد. Evgeniy Grygorovych، مدیر عامل GSC Game World و کارگردان Stalker 2، پس از دریافت جوایز برتر پیامی به طرفداران داد. . او از اعتماد و صبوری هواداران تشکر کرد و همچنین از اعضای تیم سازنده بابت زحماتشان در این بازی در زمان جنگ اوکراین تشکر کرد. او گفت که این بازی اکنون یک محصول ملی است “با هدف انتقال روح شکست ناپذیر اوکراین به جهان.”

شورای رای گیری PC Gaming Show شامل نام های شناخته شده ای مانند سید مایر، برندا رومرو و تیم شفر است. بازی‌های این فهرست شامل ژانرهای مختلفی از جمله ترسناک، بازی‌های ماجراجویی، عناوین چند نفره و بازی‌های سیم‌کارت زندگی می‌شوند. در اینجا لیست کامل ۲۵ بازی آمده است:

  1. Stalker 2: Heart of Chornobyl
  2. Elden Ring: Shadow of the Erdtree
  3. هادس ۲
  4. مثل اژدها: ثروت بی نهایت
  5. Helldivers 2
  6. پاسیفیک درایو
  7. شکلاته خالی از سکنه
  8. دنیای خانه ۳
  9. مسیر تبعید ۲
  10. ماراتن
  11. شوالیه توخالی: آهنگ ابریشم
  12. Tekken 8
  13. Grand Theft Auto 6
  14. گلوم وود
  15. فراستپانک ۲
  16. جزم اژدها ۲
  17. اقرار کرد
  18. تهدید
  19. داستان اسکیت
  20. قانون شکنان جنگ ستارگان
  21. هارولد هالیبوت
  22. Persona 3 Reload
  23. هلشتاین
  24. شمشیر دریا
  25. هنوز عمیق را بیدار می کند

علاوه بر ۲۵ بازی در لیست اصلی، PC Gamer چندین تریلر و اعلان بازی را نیز به نمایش گذاشت. تریلرهای بازی شامل Flintlock: The Siege of Dawn، RTS Songs of Silence و سازنده استراتژی Ironhive بود. ما همچنین افشاگری از یک قبیله خون آشام جدید در Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 و یک حالت ماجراجویی جدید در Dwarf Fortress دریافت کردیم.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/pc-gaming-show-honors-stalker-2-as-most-wanted-pc-game-of-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *