Pentiment انحصاری سابق ایکس‌باکس فردا برای سوییچ عرضه می‌شود و Grounded در آوریل عرضه می‌شود

پس از اعلامیه هفته گذشته که مدت ها شایعه شده بود، مایکروسافت چهار بازی اول پارتی انحصاری قبلاً ایکس باکس خود را به سوییچ و پلی استیشن ۵ می آورد، ما بالاخره تایید رسمی دو بازی اول را دریافت کردیم که این جهش چند پلتفرمی را انجام می دهند: ماجراجویی روایی تاریخی Obsidian Pentiment می آید. به سوییچ فردا، ۲۱ فوریه، در حالی که باغ ماجراجویی Grounded با ارتفاع اینچ در ۱۶ آوریل بر روی پلتفرم نینتندو وارد می‌شود.

با شروع با Pentiment، بازیکنان را به عنوان آندریاس مالر، هنرمندی چیره دست معرفی می‌کند که خود را درگیر قتل‌ها، رسوایی‌ها و دسیسه‌ها در طول پنج سال در بایرن قرن شانزدهم می‌بیند. این چیزهای خارق العاده است – کریستین دونلان از Eurogamer آن را “ماجراجویی روایی درخشانی که سرشار از هوش و قلب است” در کتاب خود نامید. بررسی پیشنهادی هنگامی که در نوامبر ۲۰۲۲ راه اندازی شد – و ماجراجویی مبتنی بر انتخاب با سبک هنری برجسته، الهام گرفته از نسخه های خطی بزرگ و اولین کتاب های چاپ شده آن زمان، همراه شد.


Pentiment انحصاری سابق ایکس‌باکس فردا برای سوییچ عرضه می‌شود و Grounded در آوریل عرضه می‌شودPentiment – ​​تریلر رسمی راه اندازی


تریلر توبه.

همانطور که برای Grounded، این یک ماجراجویی بقا و کاردستی آغشته به همکاری فوق‌العاده با پیچش مشخص دهه ۸۰ است که برگی از فیلم مورد علاقه Honey، I Shrunk the Kids را نشان می‌دهد. همانطور که در آن فیلم، چهار قهرمان فیلم Grounded کوچک می‌شوند و در یک حیاط خلوت گسترده، پایگاه‌هایی می‌سازند و زره می‌سازند تا در برابر حشرات کشنده، ماهی‌ها و دیگر حیات‌وحش پیشروی کنند.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبتریلر منتشر شده کامل Grounded Official 1.0


تریلر معرفی Grounded’s Xbox و PC.

ویکی بلیک، یکی از همکاران Eurogamer گفت: “ترکیبی لذت بخش از بقای خشن و طراحی خونگرم” به نام Grounded در نسخه اصلی خود، به طوری که دو سطح برتر انحصاری Xbox سابق در حال حاضر ورودی فردا و آوریل امسال است.


منبع: https://www.eurogamer.net/former-xbox-exclusive-pentiment-out-on-switch-tomorrow-grounded-coming-in-april?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *