Photo Picker Android یکپارچه Google Photos را دریافت می کند

جدیدترین نسخه انتخابگر عکس اندروید ایمن‌تر است و زیباتر به نظر می‌رسد، در حالی که روش ثابت‌تری برای پیوست کردن رسانه به برنامه‌ها ارائه می‌دهد. اکنون کمی بیش از یک سال است که آن را داریم، بنابراین بسیاری از شما به آن عادت کرده‌اید و احتمالاً یکی از بزرگترین محدودیت‌های آن را نیز پیدا کرده‌اید.

انتخابگر عکس Android فقط برای نشان دادن رسانه روی دستگاه یا محلی شما استفاده می‌کرد. به دلیل این محدودیت، فقط می‌توانید از بین عکس‌ها یا ویدیوهای ذخیره شده در دستگاه خود انتخاب کنید و نه کتابخانه عظیمی که ممکن است در Google Photos داشته باشید که از دستگاهی به دستگاه دیگر افزایش یافته است. این باید به زودی تغییر کند.

گوگل اعلام کرد امروز که انتخابگر عکس اندروید دارای ویژگی جدید عکس‌های ابری است که به برنامه رسانه ابری انتخابی شما امکان می‌دهد رسانه را برای اشتراک‌گذاری در برنامه‌ها ارائه دهد. برای شروع، Google Photos تنها گزینه است، اما Google برای سایر برنامه‌های رسانه ابری که واجد شرایط یک برنامه آزمایشی هستند و می‌خواهند وارد عمل شوند، باز است.

Photo Picker Android یکپارچه Google Photos را دریافت می کند

اگر این عرضه (با به‌روزرسانی فوریه Google System برای Android 12 و بالاتر) در دستگاه شما منتشر شود، یک «تنظیمات رسانه ابری» وجود خواهد داشت. تنظیمات که به شما امکان می دهد برنامه رسانه مورد نظر خود را انتخاب کنید. باز هم، فعلاً فقط Google Photos خواهد بود. گوگل همچنین می گوید که در ابتدا سعی خواهد کرد برنامه مورد نظر را به صورت خودکار انتخاب کند.

پس از ادغام و انتخاب رسانه از انتخابگر عکس، برنامه رسانه ابری شما (Google Photos) گزینه‌هایی را به برگه آلبوم‌های شما اضافه می‌کند. از آنجا، شما باید چیزهایی مانند موارد دلخواه یا آلبوم های خاص را پیدا کنید، که می تواند آلبومی برای سفری باشد که رفته اید (به بالا مراجعه کنید).

یک افزودنی خوب، درست است؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/13/androids-photo-picker-gets-google-photos-integration/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *