Pixel اصلی تعهد ۷ ساله اندرویدی گوگل را دیکته کرد

با راه اندازی خط تولید پیکسل ۸، گوگل متعهد شد هفت سال آپدیت اندروید برای دستگاه های جدید برای بسیاری، به خصوص آن دسته از علاقه مندان به اندروید که تمایل دارند هر ۲ تا ۳ سال یک بار گوشی خود را تعویض کنند، هفت سال ممکن است زمان زیادی به نظر برسد. با این حال، گوگل از طریق آخرین قسمت پادکست داخلی خود، بینش خود را در مورد این تصمیم به اشتراک گذاشت.

در این اپیزود، Seang Chau، معاون نرم‌افزار دستگاه‌ها و خدمات گوگل اعلام کرد که در واقع، داده‌های Google نشان می‌دهد که هنوز تعداد زیادی کاربر فعال در تلفن اصلی پیکسل از سال ۲۰۱۶ وجود دارد، اما استفاده از آن در حدود هفت سال کاهش یافته است. با فروش مجدد تلفن ها یا هدیه دادن به اعضای خانواده، هدف نهایی این شرکت ارائه یک تجربه تلفن خوب برای مدت زمانی است که از تلفن استفاده می شود، بنابراین هفت سال انتخاب شد.

کلید دیگر برای باز کردن قفل پشتیبانی نرم افزاری گسترده برای دستگاه های Pixel این است تانسور. Chau می‌گوید که با داشتن SoC مخصوص به خود، پیچیدگی ارائه این به‌روزرسانی‌های زیاد به فهرستی از SKUها در حال رشد ساده‌تر می‌شود. به لطف کار انجام شده بین تیم سخت‌افزار پیکسل، تیم اندروید و تعداد زیادی از شرکای جهانی که اطمینان حاصل می‌کنند که آزمایشگاه‌ها برای آزمایش شدید همه چیز در محل هستند، کل تجربه به‌روزرسانی بسیار بهتر شده است.

همچنین برای همه آزمایش‌کنندگان بتا اندروید، از جمله کسانی که در نسخه بتای انتشار سه‌ماهه پلتفرم شرکت کرده‌اند، یک فریاد ارائه شد. این آزمایش‌کننده‌ها به Google اجازه می‌دهند تا برای مدت طولانی‌تری از دستگاه‌های خود بهتر پشتیبانی کند، بنابراین بیایید آن را ادامه دهیم.

بینش خوبی در این قسمت وجود دارد و تنها ۲۰ دقیقه طول می کشد. توصیه می کنم با دنبال کردن لینک زیر گوش کنید.

// ساخته شده توسط Google Podcast


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/28/google-provides-reason-behind-choice-to-offer-7-years-of-android-updates/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *