Pixel 8a اولین فایل های تصویری کارخانه را در روز راه اندازی دریافت می کند

به مناسبت معرفی امروز Pixel 8a، گوگل پیش قدم شد و اولین تصویر کارخانه و فایل‌های OTA را برای دستگاه منتشر کرد.

برای کسانی که با اهمیت این نسخه آشنا نیستند، فقط درک کنند که اینها فایل هایی هستند که می توانند برای بازگرداندن گوشی خود از خرابی های سخت استفاده کنند. اگر یک Pixel 8a (یا هر دستگاه پیکسل دیگری) دارید و سعی کنید بوت لودر یا بازیابی آن را روت کنید یا به مشکل برسانید، ممکن است موارد را خراب کنید. این فایل های تصویری کارخانه را می توان فلش کرد تا شما را به یک گوشی تمیز و کارآمد برگرداند.

ما همچنین دوست داریم این فایل‌ها را به صورت زنده ببینیم زیرا نام‌های رمزی را تأیید می‌کنند که اغلب آنها را ردیابی کرده‌ایم. همانطور که برای ماه ها گزارش شده بود، پیکسل ۸a در واقع “آکیتا” است. در واقع، اولین بار پیکسل ۸a را دیدیم و نام رمز “akita” آن در ماه سپتامبر سال گذشته، درست قبل از عرضه پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو.

گوگل ۸ بیلد تصویری مختلف کارخانه ای برای ۸a منتشر کرد که همگی دارای وصله امنیتی May هستند. ممکن است گوگل به همه این ساخت‌ها برای مکان‌های مختلف در سراسر جهان نیاز داشته باشد. تعجب نخواهم کرد اگر در آینده فقط به چند بیلد ماهانه کاهش پیدا کنند.

اگر می‌خواهید تصاویر کارخانه Pixel 8a را پیدا کنید، به این آدرس بروید این لینک.

و اگر قبل از بررسی ما نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین تلفن Google دارید، در اینجا برداشت اولیه ما پس از ۵ روز استفاده است.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/14/pixel-8a-gets-first-factory-image-files-on-launch-day/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *