Pixel 8a به ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می‌رود، احتمال افزایش قیمت

اولین رندرهای Pixel 8a آینده را دیدیم در اکتبر سال گذشتهبه دنبال آن a نشت جعبه خرده فروشی برای شروع سال ۲۰۲۴. اکنون، خرده‌فروشان شروع به انتشار اطلاعات روی صفحه‌نمایش‌های ما کرده‌اند که نشان می‌دهد گوگل ممکن است به عرضه گوشی بعدی سری A خود نزدیک باشد.

به لطف خرده فروشان در آلمان، ما معتقدیم Pixel 8a در چهار رنگ و با حجم ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. ممکن است افزایش قیمت نیز وجود داشته باشد، اگرچه قیمت گذاری اولیه یورو در گذشته رایج بوده است و احتمالاً در حال حاضر نباید به آن اهمیت زیادی داده شود.

لیست های خرده فروشی توسط پیدا شد Winfutureاما ما از آن زمان آنها را نیز دیده ایم و می توانیم یافته های آنها را تایید کنیم.

این پیکسل ۸a باید وارد شود ابسیدین، ظروف چینی، نعناعو خلیج، که چهار رنگی هستند که ما در حال حاضر پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو را در آنها داریم. مدل Obsidian به نظر می رسد با آن عرضه شود. ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت، در حالی که رنگ های دیگر فقط ۱۲۸ گیگابایت خواهند دید. البته، این اطلاعات اولیه است و برخی از این ممکن است قبل از عرضه تغییر کند. با این حال، لیست‌های خرده‌فروشی اولیه مانند این معمولاً مواردی مانند رنگ‌ها و مقادیر ذخیره‌سازی را اشتباه نمی‌گیرند، حداقل از زمانی که ما آنها را دنبال می‌کنیم.

در مورد قیمت، لیست ها ۵۶۹٫۹۰ یورو برای مدل های ۱۲۸ گیگابایتی و ۶۳۱٫۹۰ یورو برای مدل های ۲۵۶ گیگابایتی را نشان می دهد. گوگل در حال حاضر Pixel 7a را به قیمت ۵۰۹ یورو در آلمان می فروشد. Pixel 7a زمانی که در ایالات متحده تبلیغاتی نیست، ۴۹۹ دلار قیمت دارد – آیا چیزی حدود ۵۵۰ دلار برای Pixel 8a پرداخت می کنید؟ آیا نسخه ۲۵۶ گیگابایتی به ۶۰۰ دلار یا بیشتر می رسد؟

راستش را بخواهید، آیا دانستن پیکسل ۹ پرو مهم است ممکن است شبیه این باشد? ما فقط منتظرش هستیم، درسته؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/05/pixel-8a-storage-price-increase/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *