Pixel 8A در این نشت‌های ظاهری منحنی و رنگارنگ است

قیمت پیکسل ۸ امسال افزایش یافت. ۸A چقدر کار می کند؟

گوگل تازه شروع به فروش کرده پیکسل ۸ جدید ۶۹۹ دلاری و پیکسل ۸ پرو ۹۹۹ دلاری آن، اما ظاهراً نسخه ارزان‌تری در راه است: OnLeaks و Smartprix دوباره با هم متحد شده اند برای ارائه رندرهای غیر رسمی از پیکسل ۸A تقریباً ۶٫۱ اینچی.

مانند Pixel 8، طراحی با دو دوربین پشتی و دوربین سلفی سوراخ‌دار است و مانند دیگر گوشی‌های جدید پیکسل خمیده است.

و ممکن است مجبور نباشید کنجکاوی خود را تنها با رندرها ارضا کنید – زیرا در ماه سپتامبر، Abhishek Yadav عکس هایی را به اشتراک گذاشت از این گوشی نیز:

بسیاری از روزنامه‌نگاران در مورد تصاویر و طراحی گرد جدید ماه گذشته کمی شک داشتند – اما عکس‌ها تقریباً مشابه رندرهای فاش شده به نظر می‌رسند، و بدیهی است که گوگل با گوشی‌های جدید ۸ و ۸ Pro خود واقعاً منحنی‌تر شده است.

خوب است که می بینیم گوگل همچنان به ظاهر گوشی ارزان قیمت خود ادامه می دهد. شرکت گفت استاندارد (از طریق Android Central) که در حال حاضر علاقه ای به تولید گوشی مقرون به صرفه ندارد.

تصویر: OnLeaks / Smartprix

هر دو Yadav و Smartprix پیشنهاد می‌کنند که ۸A همان تراشه Tensor G3 را در اختیار برادران خود قرار می‌دهد، اگرچه مشخص نیست که آیا آنها اطلاعات داخلی دارند یا خیر. با توجه به اینکه گوگل ویژگی های نرم افزار Gating Pixel 8 پشت برچسب قیمت Proنمی‌دانم گوگل چه چیزی را از پیکسل ۸A عقب نگه می‌دارد؟


منبع: https://www.theverge.com/2023/10/9/23910301/google-pixel-8a-leak-unofficial-renders-photo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *