Pixel 8a گوگل لو می رود و قاب ها باید دیده شوند

با عرضه Google I/O 2024 حدود یک ماه دیگر، درست است که اطلاعات فاش شده برای تلفن بعدی این شرکت یعنی Pixel 8a آشکار شود. پس از دیدن رندرهای آن در ماه اکتبر، یادگیری در مورد همه انواع مختلف یک ماه پیش، و سپس داشتن مشخصات منتشر شد چند هفته پیش، ما اکنون نگاهی به دستگاهی واقعی و خرده فروشی داریم.

دستگاه بود به توییتر ارسال کرد بدون اشاره، اما ما می دانیم که این چیست. این Pixel 8a فرضی با روکش مشکی مات یا ابسیدین است. ما می‌توانیم طراحی آشنای پیکسل را که گوگل با سری پیکسل ۶ اتخاذ کرده است، و همچنین قسمت جلویی دستگاه را ببینیم. ما امیدواریم که این فقط یک زاویه عجیب و غریب باشد، زیرا وای، آن ها برخی از حاشیه ها هستند.

Pixel 8a گوگل لو می رود و قاب ها باید دیده شوند

جدا از حاشیه ها، پیکسل ۸a ممکن است یکی دیگر از برندگان گوگل در سری A باشد. برای اولین بار می‌توانیم تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و همچنین نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و جدیدترین تراشه Google Tensor را ببینیم. این سه ارتقای قوی است که می تواند منجر به افزایش قیمت شود.

بقیه دستگاه ممکن است نسبت به Pixel 7a سال گذشته تغییر چندانی نداشته باشد. از آنجایی که آن دستگاه بسیار خوب بود، مشکلی نیست، اما در مورد پیکسل ۹ و Pixel 9 Pro به طور بالقوه شاهد تغییرات عظیمی استPixel 8a تنها در عرض چند ماه می تواند قدیمی شده باشد.

آیا تا زمانی که Pixel 8a به اینجا برسد، از ارتقاء خودداری می‌کنید؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/08/googles-pixel-8a-leaks-and-the-bezels-need-to-be-seen/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *