“Pixel 9 Pro Fold” احمقانه به نظر می رسد، اما این به معنای چهار دستگاه پیکسل ۹ است

داستان Pixel 9 و Pixel 9 Pro در پایان ماه مارس زمانی که گزارش جدید و مجموعه‌ای از رندرها نشان می‌داد که گوگل این کار را انجام می‌دهد، پیچیدگی عجیبی پیدا کرد. خط‌آپ Pixel 9 را گسترش دهید تا شامل سه دستگاه شود: پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و ​​پیکسل ۹ پرو XL. این هفته، یک گزارش جدید دیگر اکنون ادعا می کند که می توانیم دستگاه چهارم را اضافه کنیم، دستگاهی که تا می شود.

گزارش جدید از افشاگر کامیلا وویچیچوسکا تمام آنچه در مورد Pixel Fold 2 فکر می کردیم را می گیرد و آن را تحت نام جدید Pixel 9 Pro Fold قرار می دهد. بله، این یک نام پوچ است و ما امیدواریم که نامی باقی نماند، اما در نهایت منطقی به نظر می رسد که گوگل می تواند سری Fold را در طرح نامگذاری معمولی خود بیاورد. یا این کار را می کند؟

در اینجا چیزی است که ما در مورد Pixel 9 Pro Fold می دانیم.

“Pixel 9 Pro Fold” احمقانه به نظر می رسد، اما این به معنای چهار دستگاه پیکسل ۹ است

طبق این اطلاعات جدید، ما معتقدیم پیکسل ۹ (“توکای”)، پیکسل ۹ پرو (“کایمان”)، پیکسل ۹ پرو ایکس ال (“کومودو”) و پیکسل ۹ پرو فولد (“دنباله دار”) را خواهیم دید. . . نام Pixel 9 Pro Fold ظاهراً یک تغییر اخیر از Google است، زیرا ظاهراً از دستگاه به عنوان Pixel Fold 2 یاد می‌کردند. داشتیم تا امروز.

و خوب، این گزارش کوتاه است زیرا این تنها چیزی است که ما می دانیم. وقت آن است که حدس بزنیم که این به چه معناست!

شاید به خاطر بیاورید که با Pixel Fold اصلی سال گذشته، گوگل آن را از طریق تیزر در Google I/O راه اندازی کرد، تا چند ماه بعد آن را در تعداد محدود ارسال کند. دارای چیپست قدیمی، طراحی خشن بود و پس از آن در عرض چند هفته به سرعت فراموش شد زیرا پیکسل ۸ پرو با چیپست ارتقا یافته، ۷ سال به روز رسانی و تمام هوش مصنوعی راه اندازی شد.

با Pixel Fold بعدی (یا Pixel 9 Pro Fold)، ما معتقدیم که دستگاه با سری Pixel 9 مطابقت خواهد داشت. با نسل بعدی Tensor G4، بنابراین اگر یکسان نباشد باید سطح پشتیبانی مشابهی نیز داشته باشد. با تطابق با سری پیکسل ۹ پرو در مشخصات و نام، این می تواند به معنای یک پرچمدار واقعی Fold بدون گوشه های برش و گزینه ای واقعی برای کسانی باشد که به دنبال صفحه نمایش بیشتر در یک دستگاه در سطح بهترین گوشی های دیگر گوگل هستند. Pixel Fold اصلی هرگز به این شکل ظاهر نشد، حداقل برای من، زیرا نمونه اولیه تر به نظر می رسید و بسیار عجیب منتشر می شد.

اما آیا به چهار دستگاه مختلف پیکسل ۹ نیاز داریم؟ ما اغلب می گوییم که عاشق انتخاب هستیم، اما آیا انتخاب های زیادی وجود دارد؟ یک رویداد اکتبر پیکسل را تصور کنید که در آن یک پیکسل ۹، دو دستگاه پیکسل ۹ پرو و ​​یک پیکسل ۹ فولد را به طور همزمان دریافت کنیم – وحشی، درست است؟ بیایید آن را ببینید، گوگل.

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/16/a-pixel-9-pro-fold-is-goofy-but-that-means-four-pixel-9-devices/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *