Pixel Fold با ۳۵۰ دلار تخفیف، مرا وسوسه می‌کند

اولین دستگاه تاشو گوگل امسال با نام پیکسل فولد معرفی شد، دستگاهی که سال‌ها در حال ساخت است که از پیشرفت‌های صفحه نمایش بزرگ اندروید بهره می‌برد و به گوگل کمک می‌کند تا فراتر از مرزهای گوشی‌های سنتی با سامسونگ رقابت کند. آن را حتی تا بررسی های بسیار محکم نشان داده شداگرچه می توان استدلال کرد که همان طور که خیلی ها به شما گفته اند که از خرید آن خودداری کنید.

برای چند ماه اول، پیکسل فولد قیمت ۱۷۹۹ دلاری خود را حفظ کرد، که اگر صادقانه بگویم، بسیار بالا بود. خوشبختانه، در این فصل تعطیلات شاهد چندین کاهش قیمت در پیکسل فولد بوده ایم که آن را بسیار وسوسه انگیز کرده است. حتی من، منفور تاشو از متنفران، بارها یکی را در گاری انداختم.

اولین تخفیف بزرگ یک بود ۴۰۰ دلار تخفیف برای جمعه سیاه، و (البته) مدتهاست که از بین رفته است. با این حال، گوگل به کاهش ۳۵۰ دلاری پیکسل فولد ادامه می دهد و به نظر می رسد عجله ای برای بازگرداندن آن به قیمت کامل ندارد. چیزی که من می گویم این است که می توانید امروز Pixel Fold را با یکی از بهترین قیمت های آن خریداری کنید و احتمالاً هنوز هم برای تعطیلات آن را تهیه کنید.

برای به دست آوردن بهترین معامله، ممکن است بخواهید از طریق فروشگاه Google یا Best Buy بروید تا ببینید که چه چیزی ممکن است با معامله در کنار تخفیف ۳۵۰ دلاری به شما ارائه دهند. با این حال، آمازون نیز همین معامله را دارد و می‌تواند سریع‌تر از هر کسی پیکسل فولد را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین به خاطر داشته باشید که نسخه Porcelain که به نظر من بهترین Pixel Fold است، فقط مستقیماً از Google در دسترس است.

چه کسی ماشه را می کشد؟ باید من؟

پیوندهای تاشو پیکسل: آمازون | بهترین خرید | گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/18/pixel-fold-at-350-off-is-kind-of-tempting/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *