Pixel Fold 2 به‌روزرسانی‌های گسترده مشخصات را دریافت کرده است

به نظر می‌رسد طرفداران اندروید و پیکسل مشتاقند درباره دنباله آن بیشتر بدانند Pixel Fold. گوگل اولین تاشو خود را در اواسط سال ۲۰۲۳ راه اندازی کرد، بنابراین اکنون زمانی است که اطلاعات مربوط به Pixel Fold 2 شروع به گردش می کرد. در حالی که چنین است، اگر امیدوار بودید بدانید که تاشو بعدی گوگل تنها چند ماه دیگر باقی مانده است، ممکن است ناامید شوید.

به گفته یک منبع از Android Authorityو همچنین ترکیبی از گمانه زنی ها بر اساس اطلاعات منبع، ممکن است گوگل قصد داشته باشد پیکسل فولد ۲ را خیلی دیرتر در سال تقویمی منتشر کند و آن را در کنار سری پیکسل ۹ عرضه کند. اگرچه استدلال در واقع مثبت است. منبع ناشناس ادعا می‌کند که گوگل در حال آزمایش Tensor G4 در Pixel Fold 2 است و از Tensor G3 که در حال حاضر خط تولید پیکسل ۸ را تامین می‌کند صرفنظر می‌کند. علاوه بر این، گوگل ۱۶ گیگابایت رم را روی گوشی تاشو قرار می دهد که بیشترین میزان رمی است که یک دستگاه گوگل تا به حال با آن عرضه کرده است.

از دیدگاه مصرف کننده، این یک خبر عالی است. اگر گوگل حوصله استفاده از Tensor G4 را در Pixel Fold 2 داشته باشد، اساساً در آینده دستگاه را نسبت به راه‌اندازی آن در حوالی Google I/O آتی امسال با Tensor G3 که اکنون قدیمی شده است، بهتر نشان می‌دهد. جفت شدن آن با ۱۶ گیگابایت در اصل یک امتیاز است و به آن اجازه می دهد تا یک دستگاه هیولایی با بهره وری چندوظیفه و هوش مصنوعی واقعی باشد.

با توجه به اینکه سال ۲۰۲۴ به خوبی در راه است، می توانید مطمئن باشید که ما چیزهای بیشتری درباره Pixel Fold 2 یاد خواهیم گرفت. اکنون زمان خوبی برای به اشتراک گذاشتن امیدها و رویاهای خود برای این دستگاه است. اگر یکی از رویاهای شما این است که Droid Life گوشی را بررسی کند، من به سمت آن متمایل می شوم که قطعاً اتفاق می افتد.

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/06/report-pixel-fold-2-with-16gb-ram-and-tensor-g4-releasing-alongside-pixel-9/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *