Pixel’s March Feature Drop این کالاها را دارد

دارندگان تلفن پیکسل، جدیدترین نسخه گوگل افت ویژگی for March اکنون برای دستگاه‌های پشتیبانی‌شده منتشر شده است و ویژگی‌ها و ابزارهای جدیدی را برای بهتر کردن گوشی شما به ارمغان می‌آورد.

در زیر همه چیزهایی که در Feature Drop برای گوشی‌های هوشمند Pixel گنجانده شده است.

اشتراک گذاری اینستاگرام: دو نکته برجسته اول Feature Drop مربوط به اشتراک گذاری اینستاگرام است، که اگر اغلب در دستگاه Pixel خود به برنامه مراجعه می کنید، می تواند خبر خوبی باشد. هنگامی که تلفن شما این ارتقا را اجرا می کند (و شما آخرین مشتری اینستاگرام را دارید)، دارندگان Pixel می توانند ویدیوهای HDR 10 بیتی را در حلقه های اینستاگرام به اشتراک بگذارند و همچنین عکس های Ultra HDR را در این سرویس آپلود و به اشتراک بگذارند. فوراً متوجه تفاوت خواهید شد، زیرا عکس‌های Ultra HDR با رنگ‌ها و نورپردازی‌ها نسبت به همتایان غیراچ‌دی‌آر خود پرچرب‌تر هستند.

صفحه تماس نسل بعدی: گوگل یک تراشه جدید “سلام” اضافه می کند که کاربران می توانند هنگام غربالگری تماس روی آن ضربه بزنند. همانطور که گوگل توضیح می دهد، این دکمه به دستیار اجازه می دهد تا از تماس گیرنده بخواهد صحبت کند. به‌علاوه، اگر نتوانید بلافاصله به تماس غربال‌شده پاسخ دهید، «دستیار» به تماس‌گیرنده اطلاع می‌دهد که کمی بیشتر صبر کند.

دایره برای جستجو در پیکسل ۷: Circle to Search که ابتدا در سری گلکسی اس ۲۴ راه اندازی شد و سپس در مجموعه پیکسل ۸ در دسترس قرار گرفت، اکنون در پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در دسترس است.

Pixel’s March Feature Drop این کالاها را دارد

اینها شامل موارد دیگری هستند که برای مجموعه پیکسل پیدا خواهید کرد، نه دقیقاً منحصر به گوشی های هوشمند Pixel.

  • اشتراک گذاری جزئی صفحه: اشتراک‌گذاری جزئی صفحه به کاربر امکان می‌دهد هنگام ارسال، ضبط، یا ارائه در تماس ویدیویی، یک برنامه را به جای تمام صفحه به اشتراک بگذارد.
  • جفت سریع: کاربران اکنون می توانند به لوازم جانبی بلوتوث تنظیم شده قبلی در تلفن ها یا رایانه های لوحی جدید دسترسی داشته باشند و Fast Pair به شما کمک می کند دستگاه های خود را که قبلاً با حساب شما استفاده می شد در صفحه تنظیمات دستگاه های متصل خود متصل کنید.
  • نشانه گذاری سند: با نشانه‌گذاری‌های Google Docs، کاربران می‌توانند تنها با استفاده از انگشت یا قلم، حاشیه‌نویسی‌های دست‌نویس را از دستگاه Android به سند اضافه کنند.

در نهایت، در اینجا به تفکیک دستگاه ها و هر یک از ویژگی های جدید آمده است:

گوگل می گوید که این ویژگی های جدید از امروز شروع به عرضه کرده اند، بنابراین ممکن است به این معنی باشد که شما فوراً آنها را نخواهید دید.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/04/pixel-march-feature-drop/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *