Planet Zoo در ماه مارس برای کنسول ها عرضه می شود

Frontier یک نسخه کنسولی از Planet Zoo، جانشین معنوی Zoo Tycoon را معرفی کرد.

شبیه‌ساز مدیریت باغ‌وحش در سال ۲۰۱۹ بر روی رایانه شخصی منتشر شد و از آن زمان به‌روزرسانی‌های رایگان و بسته‌های DLC را مشاهده کرده است که حیوانات، آیتم‌ها و سناریوهای کمپین جدیدی را برای بازی اضافه کرده است.

Planet Zoo: Console Edition در تاریخ ۲۶ مارس، بازی‌های شیطانی حیوانات را به پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری X/S می‌آورد، با پیش‌سفارش هم‌اکنون.


Planet Zoo در ماه مارس برای کنسول ها عرضه می شودPlanet Zoo: Console Edition | تریلر اعلامیه


Planet Zoo: Console Edition | تریلر اعلامیه

پیش‌سفارش Planet Zoo: Console Edition از ۳۹٫۹۹ پوند / ۴۹٫۹۹ دلار شروع می‌شود. نسخه Deluxe 16 حیوان و دو سناریو کمپین را در بالای بازی با قیمت ۴۹٫۹۹ / ۵۹٫۹۹ دلار در اختیار شما قرار می دهد. اگر می‌خواهید به همه‌چیز بروید، نسخه Ultimate 99.99 پوند / ۱۱۹٫۹۹ دلار هزینه دارد و شامل همه چیز در نسخه Deluxe، به‌علاوه Season Pass است که به ۱۴ بسته DLC برنامه‌ریزی شده برای عرضه کنسول دسترسی خواهد داشت.

اگر از قبل سفارش دهید، سه حیوان انحصاری دریافت خواهید کرد: اسب آبی کوتوله، اژدهای کومودو و غزال تامسون.

Frontier Developments می گوید اطلاعات بیشتری در مورد عرضه کنسول Planet Zoo طی آن اعلام خواهد شد مرز باز شد ویترین، که در ۳۱ ژانویه از ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت گرینویچ پخش زنده خواهد شد.

آیا می خواهید در کنسول Planet Zoo تماشا کنید؟


منبع: https://www.eurogamer.net/planet-zoo-releases-for-consoles-in-march?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *