Pokémon Legends ZA اعلام کرد، در سال ۲۰۲۵ آینده نگر می شود

شرکت پوکمون Pokémon Legends: ZA را معرفی کرد، یک نینتندو سوییچ (و سوئیچ ۲?) بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۵٫

این اعلامیه در پایان استریم Pokémon Presents به مناسبت روز پوکمون ۲۰۲۴ اعلام شد.

Pokémon Legends: ZA به نظر می‌رسد دنباله‌ای از Pokémon Legends: Arceus در سال ۲۰۲۲ باشد، اما در نسخه‌ای آینده‌نگر از Kalos از Pokémon X و Y – برعکس Arceus، که بازیکنان را به نسخه‌ای تاریخی از Sinnoh می‌برد. تریلر یک نسخه آینده نگر از شهر Lumiose از Pokémon X و Y را نشان داد که کمی شبیه به Grid in Tron بود.


Pokémon Legends ZA اعلام کرد، در سال ۲۰۲۵ آینده نگر می شودPokémon Legends: ZA به طور همزمان در سراسر جهان در سال ۲۰۲۵ منتشر می شود!


تریلر اعلامی بازی Pokémon Legends: ZA.

این تریلر همچنین یک طرح توسعه شهری برای Lumiose City را نشان می‌دهد که هدف آن ایجاد «چشم‌اندازی از همزیستی زیبا بین مردم و پوکمون‌ها» است. Mega Evolutions به نظر می رسد که در بازی Pokémon X/Y با Gen 6 معرفی شده است.

جزئیات دقیق در مورد بازی هنوز پراکنده است، اگرچه قرار است در سال ۲۰۲۵ “به طور همزمان در سراسر جهان” عرضه شود، احتمالاً هم بر روی سوییچ و هم جانشین آن که هنوز به طور غیررسمی تأیید شده است. این باعث می‌شود حداقل انتشار Pokémon Legends: ZA به پایان برسد مارس ۲۰۲۵بر اساس گزارش های اخیر

آیا برای قسمت دیگری از سری Pokémon Legends هیجان‌زده هستید؟


منبع: https://www.eurogamer.net/pokemon-legends-z-a-goes-futuristic-in-2025?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *