Positive Grid Spark Live یک آمپ PA و گیتار همه کاره ۴ کاناله است.

Positive Grid قبلاً استعداد خود را برای آمپلی فایرهای گیتار ثابت کرده است به طور فزاینده ای کوچک ورودی های موجود در آن جرقه خط اما برای NAMM 2024 با این کار بسیار خوب است اسپارک لایویک سیستم PA قابل حمل ۱۵۰ واتی با چهار بلندگو و چهار کانال ورودی صدا. Spark Live به جای تمرین انفرادی آرام، برای تمرینات گروهی یا کنسرت های کوچک در نظر گرفته شده است.

کانال اول به گیتار اختصاص دارد و تقریباً تمام قدرت فناوری مدل سازی Positive Grid را در اختیار دارد. ۳۳ مدل آمپر و ۴۳ افکت داخلی وجود دارد که می توان آنها را در هشت پیش تنظیم مختلف ترکیب کرد که به راحتی از کنترل پنل اصلی قابل دسترسی هستند.

کانال دو دارای یک ورودی ترکیبی ۱/۴ اینچی / XLR است و دارای تنظیمات از پیش تنظیم شده و افکت های سفارشی برای گیتار باس، آواز و آکوستیک است. مدل های پیش تقویت کننده و همچنین افکت های جدید منحصر به فرد Spark Live وجود دارد. کانال سه و چهار یک جفت ورودی مستقیم استریو هستند. مدل‌ها یا افکت‌های تقویت‌کننده در اینجا وجود دارد، اما می‌توانید مستقیماً از یک سینت، یک پدال شبیه‌ساز آمپر یا حتی یک آهنگ پشتیبان از رایانه بدوید.

همچنین یک سنسور درون آن وجود دارد که به آن اجازه می‌دهد به صورت پویا EQ خود را بر اساس موقعیت تغییر دهد. هنگامی که به صورت عمودی است، Live لحن مستقیم‌تری دارد. اما هنگامی که به پهلو قرار می گیرد، میدان استریوی گسترده تر و نرم تری ارائه می دهد. حتی یک پایه شیب تعبیه شده است تا بتوانید صدا را در صورت لزوم هدایت کنید. همچنین می تواند بر اساس سیگنال های دریافتی میزان صدا را به صورت خودکار تنظیم کند. حتی یک بسته باتری اختیاری با قیمت ۷۹ دلار وجود دارد که می تواند Spark Live را تا ۸ ساعت تامین کند.

علاوه بر Live، Positive Grid نیز اعلام کرد Spark Control X، یک کنترلر پای بلوتوث برای خط آمپر اسپارک خود. می تواند به Spark Live از تمام راه های کوچک وصل شود اسپارک برو. دارای شش سوئیچ پایی قابل تنظیم، پشتیبانی MIDI، جک پدال بیان و باتری قابل شارژ داخلی است. Positive Grid حتی شامل سه پوشش واضح است که می توانید با نشانگر پاک کردن خشک روی آنها بنویسید تا بدانید هر سوئیچ چه کاری انجام می دهد.

برای تکمیل سیل اعلامیه ها برای NAMM 2024، Positive Grid همچنین از لینک جرقه سیستم گیتار بی سیم سیستم‌های انتقال بی‌سیم گیتار چیز جدیدی نیستند، اما Positive Grid با قیمت ۱۲۹ دلار دیگر بازیکنان را در این زمینه کاهش می‌دهد. و ادعا می کند که لینک دارای برد ۷۰ فوتی است که ۲۰ فوت بیشتر از بسیاری از آنها است.

تمامی محصولات جدید پوزیتیو گرید برای پیش‌سفارش مستقیماً از این شرکت در دسترس هستند. Spark Live با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می رسد، اما یک کوپن تخفیف ۵۰ دلاری در دوره پیش سفارش موجود است. Spark Control X و Spark Link را می توان به ترتیب با قیمت ۱۴۹ و ۱۲۹ دلار پیش خرید کرد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/positive-grid-spark-live-is-a-4-channel-all-in-one-pa-and-guitar-amp-231741696.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/positive-grid-spark-live-is-a-4-channel-all-in-one-pa-and-guitar-amp-231741696.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *