PowerWash Simulator فهرست بازی‌های ماهانه PlayStation Plus را برای ماه دسامبر پیشتاز می‌کند

لیست بازی‌های ماهانه پلی‌استیشن پلاس برای ماه دسامبر معرفی شد و سال را با اوج به پایان رساند.

Squirt’em up PowerWash Simulator پس از راه‌اندازی در Game Pass در سال گذشته، پیشتاز این هزینه است. به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا وسایل نقلیه، خانه‌ها، پارک‌ها و موارد دیگر را به تنهایی و به صورت مشارکتی شستشو دهند. این یک تجربه بسیار خنک است، اگرچه امیدواریم بسته‌های DLC رایگان Tomb Raider و Final Fantasy 7 در آن گنجانده شود. باب اسفنجی شلوار مکعبی و جدیدترین DLCهای بازگشت به آینده دارای امکانات اضافی هستند.

همچنین شامل Sable است، یک بازی ماجراجویی پراکنده با سبک هنری منحصر به فرد، خط کشیده و موسیقی از صبحانه ژاپنی. Donlan آن را به عنوان یک “بازی مسحور کننده اکتشاف” در ما توصیف کرد نقد و بررسی Eurogamer Sable.

اعلامیه بسته ویژه PowerWash شبیه ساز بازگشت به آیندهدر یوتیوب تماشا کنید

تکمیل کننده لیست Lego 2K Drive است، بازی جهان باز رانندگی لگو که در Bricklandia قرار دارد. اوایل سال جاری منتشر شد و با استقبال نسبتاً گرمی مواجه شد، اگرچه طبق گفته‌های آن، “توسط چمدان‌ها و مشغله‌های زیادی دست و پا می‌زند” بررسی Lego 2K Drive از Eurogamer.

هر سه بازی از ۵ دسامبر تا ۱ ژانویه برای همه مشترکین پلی استیشن پلاس در دسترس خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر، بررسی کنید وبلاگ پلی استیشن.

یعنی این آخرین تماس شما برای دانلود بازی‌های ماهانه نوامبر: Mafia 2: Definitive Edition، Dragon Ball: The Breakers و Aliens Fireteam Elite است.

پلی استیشن همچنین دارای یک لیست پخش Spotify که هر ماه با آهنگ های الهام گرفته از بازی های ماهانه تازه می شود. این بار شامل آهنگ هایی از موسیقی متن فیلم Sable از صبحانه ژاپنی و همچنین Joyride از Roxette است – چه جالب.


منبع: https://www.eurogamer.net/powerwash-simulator-leads-playstation-plus-monthly-games-lineup-for-december

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *