Prince of Persia: The Lost Crown یک مترویدوانیا محکم و البته غیرقابل توجه است

به نظر می رسد که شاهزاده ایرانی: تاج گمشده همچنان در تلاش است تا پس از استقبال متفاوت از رونمایی اولیه آن در اوایل سال جاری، طرفداران را به خود جلب کند.

این یک بازی کاملاً جدید در سری Prince of Persia با شخصیت اصلی جدید و سبک هنری است – چیزی که در ابتدا به نظر می رسید بازیکنان طولانی مدت شاهزاده را به اشتباه می اندازد. اما در واقع چگونه بازی می کند؟ ایان هیگتون از Eurogamer اکنون سه ساعت از بازی ۲٫۵D Metroidvania را تجربه کرده است و در زیر گزارش شده است.

اصل مطلب؟ ایان معتقد است که حرکت و مبارزه بازی سرگرم کننده و روان است، در حالی که کاوش و پازل های آن شما را مجذوب می کند تا زمانی که کل نقشه را کشف نکرده اید، به بازی ادامه دهید. اما – هنوز – هنوز با بهترین های ژانر Metroidvania یا بهترین های برند Prince of Persia رقابت نمی کند.


ایان هیگتون از Eurogamer با شاهزاده ایرانی: تاج گمشده همکاری می کند.

Prince of Persia: The Lost Crown قرار است ماه آینده، در تاریخ ۱۸ ژانویه، با یک نسخه آزمایشی رایگان برای خودتان یک هفته زودتر در ۱۱ ژانویه عرضه شود. همچنین وجود دارد بازسازی شاهزاده ایرانی: The Sands of Time مشتاقانه منتظر باشیم، اگرچه هنوز هیچ نشانه ای وجود ندارد که بالاخره چه زمانی خواهد رسید.


منبع: https://www.eurogamer.net/prince-of-persia-the-lost-crown-is-a-solid-if-unremarkable-metroidvania

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *