PSA: اگر Vision Pro را هنگام راه‌اندازی خریداری کردید، پنجره بازگشت شما جمعه به پایان می‌رسد

تمامی محصولات اپل از جمله Vision Pro 3500 دلاری دارای یک پنجره بازگشت ۱۴ روزه هستند. برای کسانی که Vision Pro را به صورت آنلاین یا در یک فروشگاه خرده فروشی در تاریخ راه اندازی ۲ فوریه خریداری کرده اند، پنجره بازگشت دو هفته ای در جمعه ۱۶ فوریه به پایان می رسد.

PSA: اگر Vision Pro را هنگام راه‌اندازی خریداری کردید، پنجره بازگشت شما جمعه به پایان می‌رسد
با توجه به اینکه Vision Pro به عنوان اولین دستگاه AR/VR اختصاصی اپل و اولین دسته محصول جدیدی که اپل از سال ۲۰۱۵ وارد آن شده است، بسیاری از مردم ممکن است این هدست را خریداری کرده باشند تا آن را امتحان کنند بدون اینکه قصد نگهداری از آن را داشته باشند. چندین خریدار در شبکه‌های اجتماعی نیز به دلیل خستگی چشم، راحتی دستگاه، اندازه بزرگ، کمبود برنامه‌ها و عملکرد یا ناتوانی در یافتن یک مورد استفاده روزمره برای آن، بازدهی این هفته را گزارش کرده‌اند. . .

اگر Vision Pro خریداری کرده‌اید و ارزش خرید آن را پیدا نکرده‌اید، اپل آن را پس می‌گیرد و همین امر در مورد لوازم جانبی مانند قاب ۲۰۰ دلاری Vision Pro Travel Case صدق می‌کند.

بر اساس گزارش‌های کسانی که دستگاه را برگردانده‌اند، این فرآیند یکپارچه در محل خرده‌فروشی اپل است. در برخی موارد، کارمندان اپل تعدادی سوال در مورد دلیل بازگشت می پرسند، اما اپل در بازه زمانی ۱۴ روزه را رد نمی کند.

محصولات مرجوعی باید در شرایط اولیه خود با قطعات، لوازم جانبی و بسته بندی اصلی باشند. بازگشت را می توان در هر زمان انجام داد فروشگاه اپل یا می توان به صورت آنلاین از طریق کانال های پشتیبانی اپل شروع کرد.

درج لنز سفارشی ZEISS خریداری شده در کنار اپل ویژن پرو نمی تواند به یک فروشگاه اپل بازگردانده شود. اپل از طرف ZEISS بازپرداخت آنها را می پذیرد، اما این بازگشت باید از طریق این شرکت انجام شود صفحه لیست سفارش. خوانندگانی که نسخه خاصی ندارند می توانند در محل خرده فروشی بازگردانده شوند.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/14/vision-pro-return-friday/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *