Rabbit R1 پاسخ های به روزی را ارائه می دهد که توسط هوش مصنوعی Perplexity ارائه می شود

این خرگوش R1 راه اندازی در CES بسیاری از سوالات را بدون پاسخ باقی گذاشت، اما اوایل امروز، این برند بالاخره روشن کرد که LLM (مدل زبان بزرگ) تعامل دستگاه با ما انسان های فانی را تقویت می کند. ارائه‌دهنده هوش مصنوعی مورد بحث کسی نیست جز Perplexity، یک استارت‌آپ مستقر در سانفرانسیسکو با جاه‌طلبی برای پیشی گرفتن از گوگل در حوزه هوش مصنوعی، که جای تعجب نیست که قبلاً سرمایه‌گذاری‌هایی مانند NVIDIA و جف بزوس را دریافت کرده است.

Perplexity نتایج جستجوی به روز را از طریق خرگوش ۱۹۹ دلاری آجر نارنجی ارائه خواهد کرد – بدون نیاز به هیچ گونه اشتراکی. با این حال، ۱۰۰۰۰۰ خریدار اول R1 یک سال اشتراک Perplexity Pro – که معمولاً ۲۰۰ دلار هزینه دارد – به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این سرویس پیشرفته پشتیبانی آپلود فایل، سهمیه روزانه بیش از ۳۰۰ پرس و جوی پیچیده و امکان جابجایی به سایر مدل‌های هوش مصنوعی (GPT-4، Claude 2.1 یا Gemini) را اضافه می‌کند، اگرچه این موارد لزوماً در مورد استفاده R1 اعمال نمی‌شوند.

Rabbit R1، طراحی شده توسط مهندسی نوجواندارای صفحه نمایش لمسی ۲٫۸۸ اینچی، چرخ اسکرول، دو میکروفون، بلندگو، دوربین چرخشی و "فشار به صحبت" دکمه. این گجت اختصاصی با استفاده از مدل اقدام بزرگ (LAM) خود می‌تواند کارهایی مانند رزرو سواری، یافتن دستور العمل‌ها بر اساس مواد تشکیل دهنده شما، شناسایی افراد و اشیاء (از جمله اقلام داخل یخچال شما) یا فقط بررسی واقعیت را انجام دهد. اکنون می دانیم که به موتور جستجوی بلادرنگ Perplexity تکیه می کنیم. R1 در حال حاضر قبل از ارسال در ماه مارس یا آوریل برای پیش خرید در دسترس است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-rabbit-r1-will-offer-up-to-date-answers-powered-by-perplexitys-ai-031313883.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-rabbit-r1-will-offer-up-to-date-answers-powered-by-perplexitys-ai-031313883.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *