Remedy Entertainment حقوق سری Control را از ۵۰۵ Games به قیمت ۱۷ میلیون یورو خریداری کرد

Alan Wake توسعه دهنده Remedy Entertainment اعلام کرده است که حقوق کامل سری Control خود را از ناشر ۵۰۵ Games به قیمت ۱۷ میلیون یورو به دست آورده است.

مانند مشروح در اطلاعیه سرمایه گذار در وب‌سایت Remedy، حقوق کسب شده – که شامل مواردی برای انتشار، توزیع و بازاریابی می‌شود – مجموعه کامل کنترل را شامل می‌شود، از جمله اولین بازی تیراندازی سوم شخص فراطبیعی در سال ۲۰۱۹، کنترل ۲ آینده و اسپین‌آف چند نفره با کد Condor و همه موارد عناوین آینده این سری

قرارداد انتشار Remedy با ۵۰۵ Games for Control 2 و Condor فوراً فسخ می‌شود و ۵۰۵ تا ۳۱ دسامبر سال جاری که دوره انتقال به پایان می‌رسد، به عنوان ناشر Control ادامه خواهد داد.


Remedy Entertainment حقوق سری Control را از ۵۰۵ Games به قیمت ۱۷ میلیون یورو خریداری کردتریلر نسخه Ultimate Edition را کنترل کنید


Control در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و پس از آن چندین نسخه DLC گسترش یافت.

اعلامیه خرید Remedy اشاره می‌کند که حدود ۱۷ میلیون یورو برای حقوق کنترل پرداخت شده است “معادل مبلغی است که ۵۰۵ Games برای توسعه نام رمز Condor و Control 2 تا به امروز پرداخت کرده است که شامل یک حق بیمه جزئی است”. خالص بهای خرید در سه اقساط نقدی طی دوازده ماه آینده پرداخت خواهد شد.

اعلان امروز، البته، احساس می کند که کمی از تاریخ تکرار می شود. در سال ۲۰۱۹، رمدی فاش کرد که داشته است با مایکروسافت به توافق برسند برای به دست آوردن حقوق Alan Wake با مبلغ ۲٫۵ میلیون یورو – حرکتی که منجر به این شد که نسخه کلاسیک فرقه ای انحصاری ایکس باکس قبل از دریافت نسخه بازسازی شده و در سال گذشته دنباله ای که مدت ها در انتظارش بودیم به پلتفرم های دیگر رفت.

در مورد پروژه Control 2 و Condor، هر دو چنین بودند در نوامبر ۲۰۲۲ اعلام شد. با این حال، احتمالاً هنوز راه قابل توجهی باقی مانده است، با تأیید شده که Control 2 هنوز در مرحله “اثبات مفهوم” است. اکتبر گذشتهدر حالی که گفته می شد که Condor – مانند بازسازی های Max Payne 1 و ۲ Remedy – “به مرحله آماده سازی تولید پیش رفته است”.


منبع: https://www.eurogamer.net/remedy-entertainment-buys-control-series-rights-from-505-games-for-17m?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *