Resident Evil 3 بازسازی یکی از سه عنوان لو رفته Xbox Game Pass در ماه فوریه

سه بازی آینده که این ماه برای Xbox Game Pass عرضه می شوند، لو رفته است.

اینها Resident Evil 3 (2020)، PlateUp هستند! و Madden NFL 24 از طریق EA Play.

این نشت ها از billbil-kun همیشه قابل اعتماد است فهمیدن، که سابقه دقیق بودن در مورد این نوع چیزها را دارد. این احتمال وجود دارد که خود مایکروسافت لیست کامل را در اواخر امروز یا خیلی زود منتشر کند. وقتی بیشتر بدانیم شما را به روز خواهیم کرد.


Resident Evil 3 بازسازی یکی از سه عنوان لو رفته Xbox Game Pass در ماه فوریه۵ چیزی که در مورد بازسازی رزیدنت اویل ۳ دوست داشتیم و ۱ چیزی که نکردیم – نقد و بررسی بازسازی رزیدنت اویل ۳


۵ چیزهایی که در مورد بازسازی Resident Evil 3 دوست داشتیم و ۱ چیزی که نمی کردیم – نقد و بررسی بازسازی Resident Evil 3.

در مورد آن بازی ها، بازسازی Resident Evil 3 در سال ۲۰۲۰ یک نکته برجسته است. در این بازی جیل ولنتاین تمام تلاش خود را می کند تا با کمک کارلوس اولیویرا توسط Nemesis T-Type گرفتار نشود. اگر این نشت واقعاً دقیق باشد، می‌توانید روز ولنتاین را با ولنتاین خود Resident Evil بگذرانید. اووو

ورود Resident Evil 3 تحسین برانگیز ماه گذشته خواهد بود بازی Resident Evil 2 Game Pass اضافه شد. می توانید در ویدیوی بالا به نظرات تیم ویدیویی ما در مورد Resident Evil 3 گوش دهید.

در همین حال، Madden NFL 24 با قرار دادن بازیکنان در زمین بدون نیاز به ترک خانه، به سنت سالانه سری فوتبال آمریکایی ادامه می دهد.

آخرین تا Plate Up است! از توسعه دهنده It’s Happening. این نسخه نوید هرج و مرج آشپزی زیادی را می دهد زیرا بازیکنان با پختن و سرو انواع غذاها با پیشرفت دائمی روگلیت.

آیا چیزی علاقه شما را جلب کرده است؟

برای هر چیز دیگر Game Pass، می‌توانید راهنمای مفید ما را بررسی کنید که جزئیات بازی‌های زیادی را که از طریق سرویس اشتراک مایکروسافت در دسترس هستند، بررسی کنید. اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/resident-evil-3-remake-one-of-three-leaked-xbox-game-pass-titles-for-february?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *