Riot آهنگ موسیقی را در دهمین شاهکار مجموعه TFT تنظیم می کند. استیو آئوکی، گروه های مجازی

Riot آهنگ موسیقی را در دهمین شاهکار مجموعه TFT تنظیم می کند.  استیو آئوکی، گروه های مجازی


Riot Games با TeamFight Tactics دهمین و آخرین مجموعه: Remix Rumble به خود ارجاع داده می شود. این فصل – که امروز راه اندازی می شود – کاتالوگ گسترده موسیقی، گروه های موسیقی مجازی و استیو آئوکی را در مرکز صحنه قرار خواهد داد.

TFT لحن موسیقی را با تغییراتی در فهرست قهرمانان، هم افزایی و ویژگی ها تنظیم می کند. همانطور که بازیکنان تخته های خود را می سازند، هر قهرمان اضافه شده برای ایجاد یک موسیقی متن تعاملی که در طول مسابقه تغییر می کند، همکاری می کند.

Riot برای معرفی Remix Rumble با استیو آئوکی همکاری کرد.

Riot استیو آئوکی را به کار انداخت تا موسیقی متن فیلم پویا (و تریلر سینمایی) را بسازد. آئوکی همچنین از نزدیک با Riot برای طراحی لوازم آرایشی Remix Rumble و مجموعه ای برای او همکاری کرد. دیم ماک برند لباس و سبک زندگی

استیو آئوکی است نه غریبه به بازی در سال ۲۰۱۶ سرمایه گذاری کرد سازمان ورزش های الکترونیکی Rogueکه توسط ReKT Global در سال ۲۰۱۸. سال بعد، روگ یک امتیاز در لیگ افسانه های قهرمانی اروپا (LEC) به دست آورد. از سال گذشته این سازمان وارد الف توافق استراتژیک با KOI Esports برای مدیریت امتیاز امتیاز LEC. در ژوئن ۲۰۲۲، Aoki همچنین آهنگی برای آن ساخت Call of Duty: Modern Warfare II.

رویداد

GamesBeat در جوایز بازی

ما از شما دعوت می‌کنیم که در لس‌آنجلس برای GamesBeat در رویداد Game Awards در ۷ دسامبر به ما بپیوندید. اکنون جای خود را رزرو کنید زیرا فضا محدود است!


بیشتر بدانید

TFT صدا را افزایش می دهد

Riot علاوه بر موسیقی متن پویا، موسیقی را در قسمت اصلی گیم پلی بازی TeamFight Tactics Remix Rumble قرار می دهد.

منشأ قهرمانان در مورد ژانرهای مختلف از جمله چیپ‌تون‌های ۸ بیتی، کانتری، دیسکو، پاپ، پانک، ایمو، EDM و موارد دیگر است. جوایز آنها نیز از این ژانر الهام می گیرد. به عنوان مثال، گروه‌های دیسکو می‌توانند یک توپ دیسکو را در زمین بازی خود بیندازند، که متحدان نزدیک را شفا می‌دهد و علاقه‌مند می‌شود (کامل با نمایش نور). به طور مشابه، برخی از صفات از نظر موضوعی مناسب گنجانده شده اند، از جمله غواص جمعی و سوپر فن.

ریمیکس رامبل TFT همچنین دارای چهار باند مجازی Riot است: Pentakill، K/DA، True Damage و جدیدترین اضافه شده آن HEARTSTEEL. تک آهنگ گروه پسر جدید پارانویا در ماه گذشته به ۲۶٫۷ میلیون بازدید رسیده است و در League of Legends Worlds 2023 نمایش داده شده است. مراسم افتتاحیه این آخر هفته.

این مجموعه همچنین در اولین نمایش Riot در کانون توجه قرار خواهد گرفت مسابقات ورزشی الکترونیکی.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/teamfight-tactics-tft-remix-rumble-steve-aoki-launch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *