Riot برای تبلیغ متقابل Arcane S2 در League of Legends تا سال ۲۰۲۴

Riot برای تبلیغ متقابل Arcane S2 در League of Legends تا سال ۲۰۲۴


Riot Games از نقشه راه ۲۰۲۴ خود برای League of Legends پرده برداری کرد و کراس اوورهای درون بازی را به نمایش گذاشت که به اولین فصل Arcane در ماه نوامبر منجر شدند. برای جشن انتشار، Riot گیم پلی و شخصیت های الهام گرفته از Arcane را به MOBA PC خود اضافه می کند.

سازنده در اواخر امسال شخصیت مورد علاقه طرفداران فصل یک، Ambessa Medarda را به League of Legends خواهد آورد. علاوه بر این، یک قهرمان نامشخص دیگر یک به روز رسانی بصری دریافت خواهد کرد تا با طراحی Arcane خود بهتر مطابقت داشته باشد. البته Riot همچنین قصد دارد خط جدیدی از پوسته های الهام گرفته از Arcane را برای تبلیغ فصل دوم راه اندازی کند.

این ارائه شامل پیش نمایشی از آنچه در سریال برنده جایزه امی نتفلیکس خواهد آمد بود. پیش نمایش تایید کرد که یک قهرمان دیگر، وارویک، به گروه بازیگران خواهد پیوست.

Riot نیز مشابه آن را برگزار کرد رویداد عظیم برای تبلیغ فصل اول Arcane در مجموعه عناوین خود، Reddit، اتاق های فرار و بیشتر. در حالی که Riot هنوز رویدادهای خارجی را برای فصل دوم اعلام نکرده است، محتوا و گیم پلی آینده زمینه را برای یک بازاریابی گسترده تر فراهم می کند. علاوه بر این، فصل دوم اندکی پس از پانزدهمین سالگرد لیگ افسانه‌ها عرضه خواهد شد، بنابراین در پاییز امسال منتظر چیزهای بزرگی از Riot باشید.

گیم پلی، محتوا و LoL Esports

خارج از Arcane، Riot همچنین تغییرات گسترده‌تری در گیم‌پلی و محتوای آتی League of Legends در سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

“شروع فصل لحظه ای است برای تنظیم صحنه برای هفته ها و ماه های آینده و ارائه نگاهی اجمالی به آن
آندری ون رون، رئیس استودیو لیگ گفت: برخی از محتوایی که تیم روی آن کار کرده است
امیدوارم در مورد آنچه تاکنون برای سال ۲۰۲۴ دیده اید هیجان زده باشید. امسال نیز فوق العاده ویژه است زیرا ما
جشن تولد ۱۵ سالگی لیگ در ماه اکتبر! در صعودهایتان موفق باشید و به فصل خوش آمدید
۲۰۲۴٫”

در سال ۲۰۲۴، توسعه‌دهنده قصد دارد حالت گیم‌پلی جدید و غیررسمی‌تری را عرضه کند و در سیستم‌های تسلط رتبه‌بندی‌شده و قهرمان خود تغییراتی ایجاد کند. علاوه بر این، Riot قصد دارد نرم افزار ضد تقلب Valorant خود را اضافه کند. پیشتازبه League of Legends.

Riot همچنین فهرست بلندبالایی از محتوایی را که در سال ۲۰۲۴ به LoL عرضه می‌شود ارائه کرد. این شامل لوازم آرایشی و سایر به‌روزرسانی‌های بصری برای فهرست قهرمانان در حال رشد خود است. علاوه بر Ambessa Medarda، Riot دو قهرمان دیگر، Smolder و یک قهرمان انفرادی Vastayan را که نامش ذکر نشده است، اعلام کرد که امسال به ریفت خواهند رسید.

در نهایت، Riot همچنین تغییراتی را در قوانین مقدماتی خود برای دو تورنمنت بین المللی خود اعلام کرد. لیگ آو افسانه ها در نیمه فصل دعوتی (MSI) در تاریخ ۱ تا ۱۹ می ۲۰۲۴ در چنگدو، چین برگزار می شود. بعداً، مسابقات قهرمانی جهانی League of Legends از ۲۵ سپتامبر تا ۲ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. برلین میزبان Play-ins و راندهای سوئیس خواهد بود. پس از آن، مرحله یک چهارم نهایی در پاریس برگزار می شود و لندن میزبان فینال خواهد بود.

فصل یک Arcane اندکی پس از Worlds 2021 عرضه شد. با این حال، Riot هنوز مشخص نکرده است که آیا یا چگونه فصل دوم را از طریق ورزش‌های الکترونیکی تبلیغ می‌کند یا خیر. اولین نمایش در نوامبر با فینال Worlds 2024 مطابقت دارد، بنابراین تبلیغات متقابل محتمل است.

برای احترام بیشتر به میراث ورزش‌های الکترونیکی خود، Riot همچنین LoL Esports Hall of Legends را راه‌اندازی می‌کند – نسخه آن از تالار مشاهیر. یک کمیته مستقل اولین نفر را انتخاب می کند که هم در بازی و هم در خارج از بازی مورد تجلیل قرار می گیرد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/riot-games-league-of-legends-season-2024-roadmap-arcane/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *