Riot Project L – همه چیزهایی که می دانیم

شورش پروژه L از زمان اعلام اولیه آن در سال ۲۰۲۱ سر و صدا ایجاد کرده است، اما چهار سال بعد ما هنوز منتظر اطلاعاتی به اندازه نام نهایی آن هستیم. گفتنی است، ما در چند سال گذشته مقدار معقولی از اطلاعات را جمع‌آوری کرده‌ایم که به ما اجازه می‌دهد ایده‌ای درباره آنچه می‌توانیم از پروژه انتظار داشته باشیم، و اینکه چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در نهایت راه‌اندازی شود، شروع کنیم.

توده ای از وجود دارد بازی های آینده ارزش توجه کردن را دارد، که ما Riot را اضافه می کنیم پروژه L همچنین، حتی با وجود اینکه انتشار در حال حاضر چقدر مبهم به نظر می رسد. با این حال، ما به دقت زیر نظر داریم زیرا ممکن است به یکی از این موارد تبدیل شود بهترین بازی های مبارزه ای زمانی که در نهایت نور را می بیند. صرف نظر از اینکه اطلاعات در حال حاضر چقدر محدود است، ما همه چیزهایی را که درباره بازی و محتوای آن می دانستیم جمع آوری کرده ایم. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون می دانیم.

Riot’s Project L – در تعقیب و گریز

شخصیت های در حال مبارزه در پروژه L

(اعتبار تصویر: Riot)
  • چیست؟ یک بازی ۲ بعدی رایگان لیگ افسانه ها بازی مبارزه
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ TBA
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ TBA
  • چه کسی آن را می سازد؟ بازی های شورش

تریلرهای Riot Project L

پروژه L دو شخصیت آماده مبارزه

(اعتبار تصویر: Riot)

حتی با وجود اینکه ما اطلاعات زیادی در مورد یک Riot نداریم پروژه L در تاریخ انتشار، ما چند تریلر و خاطرات برنامه‌نویس برای بازی دریافت کرده‌ایم، بنابراین می‌توانیم محتوای درون بازی را جدا کنیم تا ایده‌ای بسازیم که در زمان عرضه آن چه انتظاری داریم. را پروژه L – RiotX Arcane: Epilogue اولین “تریلر” رسمی بازی بود که ما برای بازی دریافت کردیم، و بینش کمی در مورد چیستی بازی و چند شخصیتی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم به عنوان آن بازی کنیم را ارائه می‌دهد.

مبارزه ای که ما می بینیم، برای شروع نسبتاً ابتدایی است، اما با شروع به کندوکاو در بخش Right Foundation، مکانیک تگ را برای اولین بار در کنار تفکیک مجموعه حرکت ها و ورودی های چند کاراکتر می بینیم. ما انتظار داریم که اطلاعات بیشتری در مورد فهرست و حملات همراه آن‌ها در زمان مناسب و با انتشار اطلاعات عمومی‌تر منتشر شود. ویدئوی کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید:

پس از این Epilogue، ما چندین دفتر خاطرات توسعه‌دهنده دریافت کرده‌ایم تا چند مکانیزم را که می‌توانیم در بازی ببینیم، روشن کنیم. Duo Play دومین مکانیکی بود که مورد توجه ما قرار گرفت و اولین نگاهی به نحوه رویارویی تیم های دو نفره در مقابل یا در کنار یکدیگر به ما داد. در دفترچه خاطرات، ما این تیم ها را در کنار سیال بودن مبارزات و صفحه انتخاب شخصیت، در حال عمل می بینیم. ویدئوی کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید:

در کنار بینش بازی‌های دوتایی، ما یک مسابقه Devs Play Duos را نیز دریافت کردیم که اساساً همان ویژگی‌هایی را که در Dev Diary دیدیم را پوشش می‌دهد، اما نشان‌دهنده صادقانه‌تری از احساس بازی زمانی است که در نهایت به بازی می‌رسیم. این مسابقه تقریباً پنج دقیقه ای کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید:

داستان و محیط Riot Project L

ایلاوری در پروژه L

(اعتبار تصویر: Riot)

آیا حالت داستانی فراگیر وجود خواهد داشت پروژه L در حال حاضر ناشناخته است. با توجه به آنچه که در Dev Diaries و تریلر Epilogue دیده‌ایم، به نظر می‌رسد که بیشتر به سمت یک بازی مبارزه‌ای سنتی شبیه به آرکید متمایل است، اما این بدان معنا نیست که حالت داستانی پس از هر قهرمان ممکن است اجرا نشود. یا در حال توسعه

با توجه به اینکه چقدر هنوز برای یادگیری باقی مانده است، تعجب نخواهیم کرد اگر یک تریلر سینمایی که این حالت را معرفی می کند بعداً منتشر شود، یا با توجه به رایگان بودن بازی، یک DLC پولی برای گسترش داستان و افزودن موارد جدید. قهرمان به فهرست مقدار زیادی پتانسیل برای چه چیزی وجود دارد پروژه L فراتر از آن چیزی است که ما می دانیم، فقط یک مورد انتظار برای اعلام آن است.

در مورد تنظیمات، ما چندین مرحله را برای هر مسابقه از مراحل اولیه توسعه دیده‌ایم، از جمله در زیر یک پل هوایی و یک زمین شنی. گستره کامل مراحل و تنظیمات هنوز فاش نشده است، در کنار فهرست کامل قهرمانان که می‌توانید به عنوان آنها بازی کنید، اما ما کاملاً مطمئن هستیم که پس‌زمینه‌های متعددی در هنگام راه‌اندازی در دسترس خواهند بود.

گیم پلی Riot Project L

پروژه L نوید یک تجربه جنگنده دو بعدی را می دهد، جایی که شما قادر خواهید بود کنترل تعداد انگشت شماری از آن ها را در دست بگیرید لیگ افسانه ها قهرمان در نبرد به KO حریف خود را برای اولین بار. به عنوان یک جنگنده سه دکمه، می‌توانید مجموعه‌ای از ترکیب‌های ترکیبی از جمله حملات ویژه را بدون نیاز به پرداختن به ورودی‌های اضافی که از یک بازی مانند نیاز دارید، به هم متصل کنید. Tekken 8 یا استریت فایتر ۶این کار را برای کسانی که در مبارزه خود مطمئن نیستند کمی آسان تر می کند.

با این حال، حتی اگر بدون تجربه قبلی بازی مبارزه‌ای وارد بازی می‌شوید، مبارزات و حرکاتی برای قهرمانان ایجاد شده است تا بازی تا حد امکان برای بازیکنان در تمام سطوح مهارت قابل دسترس باشد. همراه با رویکرد بازی آزاد آن، این شانس وجود دارد پروژه L می تواند تبدیل به یکی از بهترین بازی های رایگان هنگامی که راه اندازی شد، به خصوص با توجه به اینکه چقدر برای بازیکنان جنگنده جدید قابل دسترسی است.

همانطور که در Dev Diaries مختلف دیده‌ایم، و در تریلر مقدماتی گیم‌پلی همانطور که در بالا مشاهده شد، مکانیک‌های تگ تیم بهترین فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا احساس هر قهرمان را به‌ویژه برای کسانی که تازه شروع به کار کرده‌اند، داشته باشید. اگرچه مکانیک های تدافعی و تهاجمی برای دسترسی بیشتر به مسابقات متعادل هستند، حرکات هر قهرمان به این معنی است که شما همچنان باید در یک بازی خود باشید تا برخی از ترکیب های فنی را در جای خود انجام دهید.

بازیکنانی که وقت خود را برای تسلط بر کمبوها صرف می‌کنند، با حرکات ویژه و حرکات جدید برای بیرون آوردن در مسابقات پاداش دریافت می‌کنند، بنابراین حتی اگر بازی از سبک برداشتن و بازی استفاده می‌کند، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در ثانیه‌ای که به یک بازی می‌پیوندند سرگرم شوند. ، انگیزه تمرین و کمال وجود دارد.

ما فقط تعداد انگشت شماری از قهرمانان قابل بازی را در این بازی دیده ایم پروژه L لیست تا کنون، اما ما انتظار داریم که با انتشار اطلاعات بیشتر در مورد بازی، این تغییر کند. در Dev Diaries و ویدیوهایی که ما از مسابقات دیده ایم، از همان چند قهرمان استفاده شده است، بنابراین ما مطمئن هستیم که اهری، داریوش، اککو، ایلائوی، جینکس، و کاتارینا قابل پخش خواهد بود اگرچه هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد حرکات و توانایی‌های ویژه‌ای که هر قهرمان روی میز به ارمغان می‌آورد داریم، هر چه به پنجره احتمالی نزدیک‌تر می‌شویم، انتظار داریم نورافکن‌های شخصیت‌های بیشتری را ببینیم.

اخبار Riot’s Project L

مبارزه در پروژه L

(اعتبار تصویر: Riot)

Project L به عنوان بخشی از Worlds 2023 در کره قابل پخش است
برای شرکت کنندگان در روده بر شدن از خنده Worlds 2023 در کره، پروژه Riot’s L برای بازی در دسترس است. این دومین فرصتی است که بازیکنان برای بازی کردن این عنوان داشتند، فرصت قبلی بیش از ۹۰ روز قبل از EVO 2023 بود، اما امیدواریم که این نشان دهد که این عنوان در وضعیتی است که بازیکنان بیشتری می توانند به زودی به آن دست پیدا کنند.

ویدئوی پروژه L “چگونه بازی کنیم” برای EVO 2023 منتشر شده است
پس از اعلام نسخه ی نمایشی قابل پخش از پروژه L حضور در EVO 2023، a ویدیوی «نحوه پخش Project L». آپلود شده است و طرح‌بندی دکمه‌ها را روی یک کنترلر و یک چوب مبارزه، به همراه نحوه حمله و کشیدن ترکیب‌های خاص برای قهرمانان مختلف نشان می‌دهد. اگرچه این یک نگاه نسبتاً مختصر به مبارزات درون بازی است، اما هنوز هم به اصول اولیه برای کسانی که کاملاً در این ژانر هستند اشاره می کند.

نسخه ی نمایشی Project L برای بازی در EVO 2023 در دسترس است
دو سال پس از اعلام اولیه، الف دمو قابل پخش Riot’s پروژه L برای بازی در EVO 2023 در دسترس است. با ارائه فهرست محدودی از شخصیت‌ها، این یکی از اولین فرصت‌هایی است که بازیکنان برای دستیابی به بازی و بازی داشتند، و در حالی که هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار نداریم، یک نسخه نمایشی قابل پخش می‌تواند به این معنی باشد که کمی به آن نزدیک‌تر شده‌ایم. گرفتن حداقل یک پنجره آزادسازی

Riot’s Project L به عنوان اولین بازی مبارزه ای دو بعدی با برند Riot معرفی شد
Riot یکی از پروژه های در حال توسعه خود را اعلام کرده است.پروژه L‘، یک بازی مبارزه ای دو بعدی با فهرستی از قهرمانان لیگ افسانه ها. اگرچه دانش ما در مورد آنچه که بازی دقیقاً ارائه می‌کند بسیار محدود است و هنوز یک پنجره انتشار یا اطلاعاتی در مورد پلتفرم‌ها دریافت نکرده‌ایم، اما هنوز هم مدت‌ها مورد انتظار و مورد انتظار اضافه‌شده به کتابخانه Riot است.

با پروژه L در مسیر، فرصتی عالی برای نگاه کردن به آن است بهترین چوب جنگی تا تنظیمات خود را آماده کنید و اگر به دنبال بازی های دیگری برای بازی با دوستان خود قبل از انتشار Project L هستید، این بازی را بررسی کنید بهترین MMO ها و بهترین بازی های تعاونی.


منبع: https://www.techradar.com/news/riot-project-l-release-date-gameplay-trailers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *