Rise of the Ronin تیم نینجا دارای چهار نفره خواهد بود

بازی انحصاری Rise of the Ronin در پلی استیشن ۵ تیم نینجا دارای حداکثر چهار نفر به صورت آنلاین است.

بازی اکشن-RPG آینده در دوران باکاماتسو ژاپن اتفاق می‌افتد و بازیکنان را در نقش یک رونین بازی می‌کند که راه خود را از میان جناح‌های سیاسی مختلف طی می‌کند و به شکل‌دهی مسیر تاریخ کمک می‌کند.

Co-op اکنون برای Rise of the Ronin از طریق بازی تایید شده است بخش پرسش و پاسخ (مشخص شده توسط Okami13_ در X)، که بیان می‌کند بازیکنان می‌توانند حداکثر به سه نفر دیگر در Co-op آنلاین بپیوندند. پرسش‌های متداول همچنین تأیید می‌کند که PvP در Rise of the Ronin وجود نخواهد داشت.

تریلر Rise of the Ronin Pre-orderدر یوتیوب تماشا کنید

در Rise of the Ronin، بازیکنان همچنین می‌توانند شخصیت سفارشی خود را بسازند. آنها با شخصیت‌های تاریخی آشنا می‌شوند که می‌توانند در سیستم پیوند جدیدی که تیم نینجا ایجاد کرده است، متحد یا دشمن شوند. تاکئو فوجیزاکی، مدیر طراح جنگ، در گزارشی جدید گفت: آوردن متحدان مختلف به ماموریت‌های مختلف چیزی منحصر به فرد را به ارمغان می‌آورد. فیلم پشت صحنهو بازیکنان می توانند در اواسط مبارزه بین شخصیت ها جابجا شوند.

Rise of the Ronin منتشر خواهد شد PS5 در ۲۲ مارس. این بازی عرضه در کره جنوبی را از دست خواهد داد، زیرا سونی ادعا می کند که این بازی هرگز برای عرضه در این کشور در نظر گرفته نشده بود، علیرغم اینکه ابتدا در آنجا به بازار عرضه شد. سونی ادعاهایی که انتشار آن در کره جنوبی را لغو کرده است را رد کردپس از حذف بازی از کانال محلی یوتیوب سونی و جنجال بر سر برخی از نظرات کارگردان Fumuhiko Yasuda.


منبع: https://www.eurogamer.net/team-ninjas-rise-of-the-ronin-will-have-four-player-co-op?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *