Rise of the Ronin فقط در ۲۲ مارس در PS5 عرضه می شود – PlayStation.Blog

ما خوشحالیم که تریلر گیم پلی کاملاً جدید خود را برای آن معرفی می کنیم ظهور رونینو تایید کنیم که بازی در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ با پیش‌سفارش از ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

ما از زمانی که این عنوان را در سپتامبر سال گذشته اعلام کردیم، سخت کار کرده ایم، به دلیل هیجانی که بازیکنان ما از آن زمان تاکنون ابراز داشته اند. به عنوان یک عنوان، Rise of the Ronin دارای یک محیط تاریخی است که مختص Koei Tecmo است، در حالی که مملو از اکشن و مبارزات خود Team Ninja است. در طول ساخت بزرگترین بازی خود تا به امروز، ما در کنار تیم در SIE کار کرده ایم تا تجربه ای ایجاد کنیم که به بازیکنان اجازه می دهد تا به طور کامل یک Ronin را تجسم کنند. در روزهای پایانی توکوگاوا شوگونات.

ژاپن در پایان قرن نوزدهم با سقوط توکوگاوا شوگونات، دوره ستم و رکود شناخته شد. زمانی بود که مبتکرانی مانند ریوما ساکاموتو و شوین یوشیدا به دنبال مدرنیزه کردن کشور بودند. قهرمان رونین بازی سرنوشت خود را با این شخصیت ها (که برخی از آنها را در تریلر دیدید) به روش های مختلف مرتبط خواهد یافت. انتخاب‌های شما نحوه تغییر یا درگیری شخصیت شما با شخصیت‌های داستانی و جناح‌های آن‌ها را شکل می‌دهد.

Rise of the Ronin فقط در ۲۲ مارس در PS5 عرضه می شود – PlayStation.Blog

شما دنیای وسیع ژاپن دوره اواخر ادو را با اسب و گلایدر کاوش خواهید کرد، در حالی که با دشمنان با استفاده از طیف گسترده ای از سلاح ها و تجهیزات مبارزه می کنید – سلاح های غوغایی مانند شمشیر و نیزه، و همچنین سلاح های برد مانند سلاح گرم و سلاح های پرتاب شده. همچنین با داشتن طناب گیر و تاکتیک های مخفی کاری، می توانید انتظار تنوع و آزادی نشان داده شده در آخرین تریلر ما را داشته باشید.

علاوه بر تاریخ راه اندازی، ما بسیار هیجان زده هستیم که گزینه های شما را برای تجربه Rise of the Ronin به اشتراک بگذاریم. پیش‌سفارش‌ها در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ در تمامی خرده‌فروش‌های شرکت‌کننده باز خواهد شد. فروشگاه پلی استیشنو direct.playstation.com. پیش‌سفارش‌ها در ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت محلی در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۰ صبح به وقت محلی / ۷ صبح به وقت آمریکا در ایالات متحده) پخش می‌شود. مجموعه و باز کردن زودهنگام ۴ سبک مبارزه برای کمک به شما در ساختن سرنوشت خود.

نسخه استاندارد Rise of the Ronin را با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار / ۶۹٫۹۹ پوند / ۷۹٫۹۹ یورو / ۸۹۸۰ ین MSRP دریافت کنید. همچنین نسخه Digital Deluxe این بازی نیز عرضه خواهد شد.

نسخه Digital Deluxe Rise of the Ronin (79.99 دلار / ۷۹٫۹۹ پوند / ۸۹٫۹۹ یورو / ۹۹۸۰ ین MSRP) شامل بازی، تمام مشوق‌های پیش‌سفارش، و همچنین کارکنان ایگا نینجا، شمشیرهای جفت تویوکونی، ست زره جنگجوی باندو می‌شود. ست لباس رسمی ژاپنی.

خوشحالم که بالاخره توانستم از این فرصت The Game Awards برای اعلام تاریخ انتشار بازی استفاده کنم. ما در حال انتشار مجموعه‌ای از نسخه‌های هیجان‌انگیز برای بازی با محتوای جایزه هستیم و پیش‌سفارش‌ها به زودی آغاز می‌شود. نسخه های مختلف شامل محتوای منحصر به فرد سامورایی و الهام گرفته از نینجا است که مطمئناً با طرفداران عناوین Team Ninja طنین انداز خواهد شد. منتظر بروزرسانی های بیشتر در مورد بازی باشید.


منبع: https://blog.playstation.com/2023/12/07/rise-of-the-ronin-arrives-only-on-ps5-march-22/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *