Roblox ترجمه چت هوش مصنوعی را با استفاده از مدل زبان خود اضافه می کند

در حال حاضر به بیش از ۷۰ میلیون کاربر فعال روزانه خدمات رسانی می کند. روبلوکس از زمان راه اندازی آن در سپتامبر ۲۰۰۶ – تقریباً ۱۸ سال پیش، همچنان قوی است. تیم توسعه در حال حاضر یک گام جلوتر برای تقویت جامعه عظیم این پلتفرم، از طریق ارائه ترجمه چت هوش مصنوعی در زمان واقعی برای اتصال گیمرها در سراسر جهان، برداشته است. با توجه به مدیر ارشد فناوری دنیل استورمن، تیم او نیاز داشت تا خود را بسازد "ترجمه یکپارچه مبتنی بر ترانسفورماتور LLM (مدل زبان بزرگ)" به منظور مدیریت یکپارچه همه ۱۶ زبان پشتیبانی شده در روبلوکسو همچنین برای تشخیص روبلوکس– عامیانه و اختصارات خاص (این نویسنده به تازگی متوجه شده است "اببی" به یک مسیر مانع در بازی اشاره دارد).

در نتیجه، پنجره چت همیشه مکالمه را به زبان خود کاربر نمایش می‌دهد – با تأخیر کمی در حدود ۱۰۰ میلی ثانیه، بنابراین تقریباً زمان واقعی است. همچنین می توانید روی نماد ترجمه در سمت چپ هر خط کلیک کنید تا آن را به زبان اصلی خود ببینید. استورمن ادعا می کند که به لطف معماری کارآمد و آموزش تکراری مدل زبان، آن را "عملکرد بهتری نسبت به APIهای ترجمه تجاری دارد روبلوکس محتوا." تیم توسعه‌دهنده بعداً یک ابزار بازخورد برای کمک به بهبود کیفیت ترجمه راه‌اندازی می‌کند، علاوه بر به‌روزرسانی‌های مداوم خود با هر عبارات جدیدی که در پلتفرم انتخاب می‌کند.

Roblox ترجمه چت هوش مصنوعی را با استفاده از مدل زبان خود اضافه می کند
روبلوکس

روبلوکس تلاش های ترجمه به همین جا ختم نمی شود. استورمن اضافه می کند که تیمش در حال حاضر به دنبال ترجمه خودکار هستند "متن روی تصاویر، بافت ها، مدل های سه بعدی" و بیشتر. مانند روبلوکس از چت صوتی پشتیبانی می‌کند، exec همچنین امکان ترجمه خودکار چت صوتی را به چالش می‌کشد، بنابراین گیمرها از سراسر جهان می‌توانند به‌طور یکپارچه با یکدیگر به زبان خود در پلتفرم صحبت کنند. با توجه به اینکه سامسونگ قبلاً یک ویژگی مشابه را از طریق ارائه می دهد Galaxy AIاحتمالا طولی نمی کشد که به روز رسانی دیگری را می شنویم روبلوکس در این پایان

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/roblox-adds-real-time-ai-chat-translation-using-its-own-language-model-061929902.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/roblox-adds-real-time-ai-chat-translation-using-its-own-language-model-061929902.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *