Rocket Knight برمی گردد و شما بهتر است مراقب باشید

Rocket Knight برمی گردد و شما بهتر است مراقب باشید


Limited Run Games مجموعه ای از سری Rocket Knight کلاسیک را معرفی کرد. و اگر در مورد Rocket Knight اطلاعاتی ندارید، خود را آماده کنید تا توسط یک گیمر قدیمی و نوستالژیک (من) فریاد بزنید.

Rocket Knight Adventures: Re-Sparked شامل Rocket Knight Adventures و Sparkster: Rocket Knight Adventures 2 برای Genesis به همراه Sparkster (بله، این یک بازی متفاوت است) برای SNES است. این مجموعه قابلیت‌های عقب، حالت Boss Rush، حالت موزه و یک معرفی انیمیشن جدید را اضافه می‌کند.

بازی‌های Rocket Knight برخی از بهترین عناوین اکشن دوبعدی عصر ۱۶ بیتی بودند که از کونامی در زمانی که این شرکت به ندرت چیزی به جز صدا و سیما منتشر می‌کرد.

مجموعه فیزیکی برای پلی استیشن ۵، سوییچ و پلی استیشن ۴ در دسترس خواهد بود. پیش سفارش از ۱۹ ژانویه تا ۱۸ فوریه اجرا می شود.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/rocket-knight-is-coming-back-and-you-better-care/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *