Rockstar به توسعه دهندگان Grand Theft Auto 6 می گوید که تمام وقت به دفتر بازگردند

اکنون از کارمندان Rockstar خواسته شده است که پنج روز در هفته به دفتر بازگردند GTA 6 وارد آخرین سال توسعه خود می شود.

همانطور که توسط بلومبرگ گزارش شده است، ایمیلی که توسط جن کولبه، رئیس انتشارات Rockstar به کارکنان ارسال شد، بیان کرد که تصمیم برای پایان دادن به کارهای ترکیبی – تا حدی – با در نظر گرفتن دلایل امنیتی گرفته شده است.

Rockstar در سال ۲۰۲۲ موضوع یک هک با مشخصات بالا بود که در آن بیش از ۹۰ اسکرین شات و ویدئو به صورت آنلاین منتشر شد در حال نمایش کار بر روی GTA 6 معرفی نشده در آن زمان. سپس، سال گذشته، استودیو آن را منتشر کرد اولین تریلر رسمی GTA 6 زودتر از موعد مقررپس از آن که بیش از حد آنلاین به بیرون درز کرد.

تریلر ۱ Grand Theft Auto 6. در یوتیوب تماشا کنید

علاوه بر اقدامات امنیتی ذکر شده، Rockstar همچنین بهره وری را به عنوان دلیلی برای بازگشت کارکنان خود به دفتر تمام وقت ذکر کرد. کولبه گفت “مزایای ملموس” از کار حضوری به دست می آید.

Kolbe نوشت: «ایجاد این تغییرات اکنون ما را در بهترین موقعیت قرار می‌دهد تا Grand Theft Auto بعدی را در سطح کیفی و صیقلی که می‌دانیم به آن نیاز دارد، همراه با نقشه راه انتشاری که با مقیاس و جاه‌طلبی بازی مطابقت دارد، ارائه دهیم.

انتظار می رود این تغییرات در ماه آوریل اعمال شود. به گفته جیسون شرایر از بلومبرگ، کارکنان از این تصمیم ناراضی هستند. Eurogamer از Rockstar خواسته است تا نظر بیشتری بدهد.

GTA 6 قرار است در سال ۲۰۲۵ برای هر دو عرضه شود Xbox Series X/S و PlayStation 5. Rockstar هنوز یک بازه زمانی برای انتشار PC ارائه نکرده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی، اینجاست هر آنچه که تاکنون در مورد GTA 6 می دانیم.


منبع: https://www.eurogamer.net/rockstar-tells-grand-theft-auto-6-developers-to-return-to-office-full-time?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *