Roland’s Bridge Cast X به پخش‌کننده‌ها اجازه می‌دهد ویدیو و همچنین میکس‌های صوتی را کنترل کنند

در CES 2023، رولند یک میکسر استریم معرفی کرد به نام بازیگران پل، که می تواند راهی را به سازندگان بدهد تا فیدهای صوتی مختلف را به مقصدهای مختلف منتقل کنند و ایجاد میکس، افزودن جلوه های صوتی و حذف صدای ناخواسته را برای آنها آسان کند. در حال حاضر، این شرکت از دستگاهی به نام پیگیر رونمایی کرده است Bridge Cast X که پشتیبانی از ویدئو را در کنار تمامی ویژگی های قبلی خود که بر روی صدا متمرکز شده است، اضافه می کند. Bridge Cast X دارای دو درگاه ورودی HDMI و یک کانکتور HDMI Thru است که می تواند ویدیو را با وضوح تا ۴K به یک مانیتور خارجی ارسال کند.

در مورد صدا، سازندگان می توانند در صورت استفاده از این لوازم جانبی، میکروفون و هدفون XLR با کیفیت پخش را وصل کنند. آنها همچنین می توانند صداها را تنظیم کنند تا اطمینان حاصل شود که می توانند چت صوتی و صوتی بازی را واضح تر از هر صدای پس زمینه ای بشنوند. در همین حال، آنها می توانند ترکیب متفاوتی را پخش کنند که برای حداکثر تعامل بیننده بهینه شده است. این دستگاه دارای دکمه های تنظیم صدا برای منابع ورودی مختلف و خروجی صدا است و دارای دکمه های قابل برنامه ریزی است که سازندگان می توانند برای قطع صداهای خاص و انجام عملکردهای مختلف از آن استفاده کنند.

از جنبه نرم افزاری، سرویس BGM Cast در Roland Cloud به سازندگان امکان دسترسی به هزاران آهنگ موسیقی بدون حق امتیاز را می دهد که می توانند به عنوان جلوه های صوتی و صدای پس زمینه استفاده کنند. آنها باید برای عضویت Roland Cloud Core با هزینه ۳ دلار در ماه یا ۳۰ دلار در سال ثبت نام کنند تا بتوانند از همه آن آهنگ ها استفاده کنند، اما یک حساب کاربری رایگان همچنان به آنها دسترسی رایگان به ۳۶ آهنگ موسیقی پس زمینه و ۱۶ جلوه صوتی را می دهد. Roland Bridge Cast X در ماه فوریه در ایالات متحده ارسال خواهد شد و برای خریداران ۵۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

دستگاهی با دکمه ها و دکمه های تنظیم صدا.
رولاند

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/rolands-bridge-cast-x-lets-streamers-control-video-as-well-as-audio-mixes-092529804.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/rolands-bridge-cast-x-lets-streamers-control-video-as-well-as-audio-mixes-092529804.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *