“RPG اکشن جدید جاه طلبانه” رئیس سابق Dragon Age اولین تیزر تریلر دریافت کرد.

استودیوی Yellow Brick Games که توسط مدیر خلاق سابق Dragon Age مایک لایدلاو تأسیس شده بود، پیش از رونمایی کامل در ماه آوریل، تیزر تریلری از «RPG اکشن جدید جاه طلبانه» خود منتشر کرده است.

Laidlaw تشکیل بازی‌های آجر زرد را در انتهای سال ۲۰۲۰ اعلام کرد. حضور کوتاهی در استودیوی Assassin's Creed Odyssey Ubisoft Quebec. قبل از آن، او قبلاً روی برخی از محبوب ترین عناوین BioWare کار کرده بود ترک استودیو در سال ۲۰۱۸ پس از ۱۵ سال.

اطلاعات کمی در مورد اولین عنوان Yellow Brick Games فراتر از واقعیت فاش شده است این یک “RPG اکشن جدید جاه طلبانه” خواهد بود، اما همه چیز در حال تغییر است. سازنده اکنون یک تیزر تریلر ۲۲ ثانیه ای را به اشتراک گذاشته است که اولین نگاهی به دنیای فانتزی سبک خود را پیش از رونمایی مناسب به زودی ارائه می دهد.


“RPG اکشن جدید جاه طلبانه” رئیس سابق Dragon Age اولین تیزر تریلر دریافت کرد.تیزر بازی | بازی های آجر زرد


در اینجا اولین نگاهی به عنوان اولین بازی هنوز مرموز Yellow Brick داریم.

همه‌اش ویرانه‌های سبک و رها شده در چنگال خزنده طبیعت است، با تنها نشانه‌های زندگی یک جانور سرگردان، و به طور خلاصه، نوعی غول در حال گشت‌زنی.

و تمام – حتی اشاره ای به نام پروژه وجود ندارد. با این حال، با توجه به اینکه Yellow Brick – که تیم آن متشکل از کهنه‌سربازانی مانند EA، Ubisoft و BioWare است، احتمالاً خیلی زود ظاهر می‌شود – نوید یک رونمایی کامل در کمتر از یک هفته، در روز سه‌شنبه، دوم آوریل را می‌دهد. یکی برای دفتر خاطرات پس!


منبع: https://www.eurogamer.net/former-dragon-age-boss-ambitious-new-action-rpg-gets-first-teaser-trailer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *