Samsung Galaxy A15 5G و Galaxy A25 5G اکنون در هند در دسترس هستند: قیمت، پیشنهادات را اینجا بررسی کنید

Samsung Galaxy A15 5G و Galaxy A25 5G اکنون در هند در دسترس هستند: قیمت، پیشنهادات را اینجا بررسی کنید

سامسونگ به طور رسمی گلکسی A15 5G و Galaxy A25 5G را در بازار هند عرضه کرده است و هر دو گوشی هوشمند اکنون برای خرید در دسترس هستند. این دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه معرفی مهمی را نشان می‌دهند، زیرا اولین دستگاه‌هایی هستند که از سامسونگ بر روی One UI 6.0 مبتنی بر Android 14 اجرا می‌شوند.

گلکسی A15 5G و Galaxy A25 5G با جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۴ همراه با One UI 6.0 سامسونگ عرضه می شوند. این تضمین می کند که کاربران به آخرین ویژگی ها، پیشرفت ها و به روز رسانی های امنیتی دسترسی دارند.

سامسونگ متعهد شده است که چهار به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید و پنج سال به روز رسانی امنیتی برای هر دو دستگاه ارائه دهد. این رویکرد طول عمر دستگاه ها را افزایش می دهد و اطمینان می دهد که کاربران همچنان آخرین پیشرفت های نرم افزاری را دریافت می کنند.

Samsung Galaxy A15 5G: مشخصات

گوشی هوشمند گلکسی A15 5G دارای صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی فول اچ دی پلاس سوپر AMOLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتز است. این گوشی هوشمند از فناوری Vision Booster پشتیبانی می کند که به گفته شرکت باعث افزایش دید نمایشگر در شرایط روشن در فضای باز می شود.

این گوشی هوشمند از پردازنده MediaTek Dimensity 6100+ به همراه ۸ گیگابایت رم پشتیبانی می کند. این باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که توسط شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی می شود. این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۱۴ را با لایه لایه Samsung OneUI در بالا راه اندازی می کند. سامسونگ گفته است که گوشی هوشمند گلکسی A15 5G تا ۴ نسل ارتقاء سیستم عامل و تا ۵ سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کند.

در مورد دوربین ها، یک سیستم دوربین سه گانه در پشت وجود دارد که دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فناوری VDIS برای کاهش تاری و اعوجاج در فیلم ها است. یک سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی تنظیمات دوربین عقب را تکمیل می کنند. در قسمت جلویی این گوشی از یک سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می برد.

Samsung Galaxy A25 5G: مشخصات

گوشی هوشمند گلکسی A25 5G دارای صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی فول اچ دی پلاس super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

این گوشی هوشمند از چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ مبتنی بر معماری ۵ نانومتری بهره می برد. این گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۴ سامسونگ OneUI است. مشابه A15 5G، Galaxy A25 5G تا ۴ نسل ارتقاء سیستم عامل و تا ۵ سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کند.

گلکسی A25 5G دارای دوربین سه گانه در پشت است – یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی. در جلو، گلکسی A25 5G دارای سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است.

Galaxy A25 5G دارای ویژگی های تصویربرداری مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Single Take، Remaster و Object Eraser است. گلکسی A25 5G مانند گلکسی A15 5G دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

Samsung Galaxy A15 5G & Galaxy A25 5G: قیمت ها و در دسترس بودن

این گوشی‌های هوشمند اکنون از طریق کانال‌های مختلف از جمله فروشگاه‌های سامسونگ، وب‌سایت رسمی سامسونگ (Samsung.com) و سایر خرده‌فروش‌های مجاز آنلاین در هند برای خرید در دسترس هستند، که قیمت آن‌ها به شرح زیر است:

حافظه رم ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی A15 22499 روپیه قیمت دارد، در حالی که واحد رم ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی ۱۹۴۹۹ روپیه قیمت دارد. همچنین اگر خرید از طریق کارت اعتباری یا نقدی SBI انجام شود، سامسونگ ۱۵۰۰ روپیه تخفیف برای تمام انواع A15 ارائه می‌کند. سه گزینه رنگ برای انتخاب وجود دارد، آبی، آبی مشکی و آبی روشن.

در مورد گلکسی A25، واحد حافظه رم ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی ۲۹۹۹۹ روپیه قیمت دارد، در حالی که واحد ذخیره سازی ۸ گیگابایتی رم + ۱۲۸ گیگابایتی ۲۶۹۹۹ روپیه است. اگر دستگاه از کارت اعتباری یا نقدی SBI استفاده می کند، خریداران می توانند از ۳۰۰۰ روپیه بازگشت نقدی استفاده کنند. در مورد گزینه های رنگی، شما دوباره ۳ گزینه برای انتخاب خواهید داشت، آبی، آبی-مشکی و زرد.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/samsung-galaxy-a15-5g-and-galaxy-a25-5g-now-available-in-india-check-pricing-offers-here-13568192.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *