تیم های مایکروسافت در حال ارائه یک ترفند پیام رسانی فوق العاده مفید است که نمی توانیم باور کنیم قبلاً چیزی نبوده است.

تیم های مایکروسافت در حال ارائه یک ترفند پیام رسانی فوق العاده مفید است که نمی توانیم باور کنیم قبلاً چیزی نبوده است.

ارسال پیام بین تیم های مایکروسافت به لطف به روز رسانی جدید، چت ها به زودی بسیار ساده تر خواهند شد.

را کنفرانس ویدیویی پلتفرم اعلام کرده است که توانایی فوروارد پیام‌ها را بین چت تیم‌های مایکروسافت تنها با یک کلیک ارائه می‌کند و در زمان تلاش کاربران برای ارسال یادداشت‌ها یا هشدارهای مهم صرفه‌جویی می‌کند.

این تغییر همچنین می‌تواند افزودن اطلاعات اضافی را هنگام ارسال پیام بین چت‌های مایکروسافت تیم‌ها آسان‌تر کند، امیدواریم که هیچ زمینه حیاتی از بین نرود یا نادرست شود.

ارسال پیام های تیم های مایکروسافت

در آن ورود در نقشه راه رسمی مایکروسافت ۳۶۵، ویژگی جدید به این صورت مشخص شده است که به کاربران اجازه می دهد “پیام ها را به سرعت از یک چت به چت دیگر با استفاده از منوی کلیک راست فوروارد کنند” – که نشان می دهد کاربران به سادگی باید روی پیامی که می خواهند کلیک راست کنند. برای انجام این کار کپی کنید

کاربران می‌توانند پیام‌ها را به چت‌های تیم‌های مایکروسافت ۱:۱ یا مکالمات گروهی ارسال کنند و همانطور که گفته شد، می‌توانند محتوای اضافی را «برای ارائه زمینه و وضوح برای گیرنده» اضافه کنند.

این ویژگی در حال حاضر در دسترس است و به طور کلی برای کاربران تیم های مایکروسافت در نسخه های دسکتاپ ویندوز نرم افزار در دسترس است.

این خبر جدیدترین از یک سری به روز رسانی و ارتقا است زیرا تیم های مایکروسافت به دنبال ادامه ارائه بصری ترین و هوشمندانه ترین تجربه برای کاربران در همه جا هستند.

اخیراً این پلتفرم آپدیتی را اعلام کرده است که به کاربران امکان می دهد اعلان‌های تقویم را مستقیماً در فید فعالیت تیم‌های مایکروسافت مدیریت کنیدبه این معنی که دیگر نباید کمی درگیری بین برنامه ها و سرویس ها برای خاموش کردن یک پاپ آپ یا هشدار آزاردهنده وجود داشته باشد.

تیم های مایکروسافت نیز اخیرا از قابلیتی رونمایی کرده است که به کاربران این امکان را می دهد اعلان های جلسه را برای شخص خاصی ارسال کنید در حین تماس، به شما این امکان را می دهد که به صورت خصوصی واکنش نشان دهید یا پاسخ دهید. ابزار جدید “هدفمند اعلان در جلسه” از یک ربات برای اطمینان از مخفی ماندن پیام شما (نسبتا) استفاده می کند و فقط به گیرنده مورد انتظار تحویل می شود.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/microsoft-teams-is-rolling-out-an-incredibly-useful-messaging-tweak-we-cant-belive-wasnt-already-a-thing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *