Samsung Galaxy Buds 3 Pro – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم و آنچه می خواهیم ببینیم

از طریق ما بخوانید بررسی Samsung Galaxy Buds 2 Pro و خواهید دید که ما بسیار تحت تأثیر هدفون های بی سیم قرار گرفتیم. با این حال، آنها در آگوست ۲۰۲۲ راه اندازی شدند، و ما هنوز منتظر یک جفت جوانه حرفه ای جدید هستیم تا آنها را جایگزین کنند.

سامسونگ هنوز هیچ چیزی را رسمی نکرده است، اما در اینجا ما قصد داریم تمام اطلاعات فاش شده و شایعات سامسونگ گلکسی بادز ۳ پرو را که تاکنون شنیده ایم جمع آوری کنیم – و همچنین نظراتی در مورد ارتقاهایی که سامسونگ باید در مورد آنها فکر کند ارائه می دهیم.

اگر به سادگی نمی توانید بیشتر از این صبر کنید، به راهنمای ما بروید بهترین هدفون های بی سیم و ببینید آیا چیزی وجود دارد که جذاب باشد. با این حال، با توجه به اینکه گلکسی بادز ۲ پرو چقدر خوب بود، شاید ارزش آن را داشته باشد که برای جانشینان آنها منتظر بمانیم.

گلکسی بادز ۳ پرو: تاریخ انتشار شایعه شده است

همانطور که در بالا خواندید، سامسونگ گلکسی بادز ۲ پرو در آگوست ۲۰۲۲ پوشش خود را شکست – بنابراین ما منتظر عرضه گلکسی بادز ۳ پرو بودیم. رویداد Unpacked جولای ۲۰۲۳. اما به هر دلیلی حاضر نشدند.

با توجه به اینکه Galaxy Buds Pro اصلی در ژانویه ۲۰۲۱ عرضه شد، شاید فاصله ۱۸ ماهه بین نسخه ها واقع بینانه تر باشد. این تاریخ عرضه گلکسی بادز ۳ پرو را در اوایل سال ۲۰۲۴ قرار می دهد.

علاوه بر این، تنها نشت واقعی که تاکنون شنیده ایم نشان می دهد که Galaxy Buds 3 Pro واقعاً عرضه خواهد شد. در مقطعی در سال ۲۰۲۴اگرچه منبع به زمان خاصی در طول این ۱۲ ماه اشاره نکرده است، بنابراین انتظار ادامه دارد.

Samsung Galaxy Buds 3 Pro – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم و آنچه می خواهیم ببینیم

Galaxy Buds 2 Pro، در رنگ بنفش بورا (اعتبار تصویر: سامسونگ)

Galaxy Buds 3 Pro: قیمت مورد انتظار

تاکنون چیزی در مورد قیمت Samsung Galaxy Buds 3 Pro نشنیده‌ایم، اما می‌توانیم به Galaxy Buds 2 Pro نگاهی بیندازیم: در زمان عرضه، آنها ۲۲۹ دلار / ۲۱۹ پوند / ۳۴۹ دلار استرالیا را به شما می‌دادند، بنابراین این به شما می‌دهد. ایده ای از نقطه قیمتی که ما در مورد آن صحبت می کنیم.

سایر بیت های داده های قیمتی که باید در نظر گرفته شوند: اساسی تر گلکسی بادز ۲ از سال ۲۰۲۱ هزینه ۱۵۰ دلار / ۱۴۰ پوند / ۲۱۹ دلار استرالیا است، در حالی که Galaxy Buds FE راه اندازی در سال ۲۰۲۳ هزینه ۹۹ دلار / ۹۹ پوند / ۱۹۹ دلار استرالیا دارد. جوانه های Pro به وضوح از نظر قیمت و ویژگی ها برتر هستند.

ما انتظار نداریم که قیمت Samsung Galaxy Buds 3 Pro کمتر از سطح تعیین شده توسط پیشینیان آن باشد: ۲۲۹ دلار / ۲۱۹ پوند / ۳۴۹ دلار استرالیا. با توجه به تورمی که در تولید و مواد نیز شاهد بودیم، هدفون های جدید ممکن است قیمت کمی بالاتر داشته باشند.

Galaxy Buds 3 Pro: آنچه می خواهیم ببینیم

Bose QuietComfort Earbuds 2 روی میز

سامسونگ می تواند از مدل Bose QuietComfort Earbuds 2 پیروی کند (اعتبار تصویر: آینده)

در حال حاضر شایعات و افشای اطلاعات Samsung Galaxy Buds 3 Pro بسیار کم است – شاید در سال ۲۰۲۴ بیشتر در مورد آنها بشنویم. این برای استاندارد صدق می کند. Samsung Galaxy Buds 3 به هر حال، ما نیز به سختی در مورد آنها چیزی شنیده ایم.

در حالی که منتظر اطلاعات بیشتری از شایعات هستیم، ایده‌هایی در مورد اینکه چگونه سامسونگ می‌تواند هدفون‌های بی‌سیم Galaxy Buds 2 Pro را بهبود ببخشد، داریم، که مسلماً در حال حاضر بسیار چشمگیر هستند.

۱٫ رنگ های جالب تر

هدفون‌های بی‌سیم چیزی بیش از موسیقی این روزها هستند: آنها نیز بیانیه‌های مد هستند. گلکسی بادز ۲ پرو رنگ بنفش بورای مبهم جالبی را در کنار گزینه های معمولی سیاه و سفید داشت، اما ما فکر می کنیم که گلکسی بادز ۳ پرو می تواند بهتر عمل کند. گوشی های سامسونگ به اندازه کافی رنگارنگ هستند، پس چرا هدفون های بی سیم آن هم نیست؟

Samsung Galaxy Buds 2 Pro در پس‌زمینه قرمز

(اعتبار تصویر: آینده)

۲٫ عمر باتری بهتر

البته، درخواست همیشگی هر جفت هدفون بی‌سیم جدید: عمر باتری بهتر. با فعال کردن حذف نویز فعال، Galaxy Buds 2 Pro فقط ۵ ساعت بین شارژها مدیریت می کند که عالی نیست، اگرچه این مدت با قاب تا ۱۸ ساعت می رسد. بیایید امیدوار باشیم که سامسونگ بتواند جادوی فناوری کند و این زمان را بیشتر افزایش دهد.

۳٫ هوش مصنوعی بهبود یافته

شما می توانید از طریق گلکسی بادز ۲ پرو با بیکسبی صحبت کنید، اما ما فکر می کنیم سامسونگ می تواند بهتر از این کار کند، به خصوص در دوران ChatGPT.

شایعاتی مبنی بر عرضه گلکسی اس ۲۴ سامسونگ شنیده ایم مملو از ویژگی های هوش مصنوعیبنابراین ما امیدواریم که سال آینده به گلکسی بادز ۳ پرو نیز سرایت کند – به شما دستیار هوش مصنوعی واقعاً هوشمند و توانمندی را که مستقیماً در هدفون شما تعبیه شده است، ارائه می دهد.

زنی در حال خندیدن در حالی که با Samsung Galaxy Buds به موسیقی گوش می دهد

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

۴٫ همان قیمت

ما اهمیتی نمی‌دهیم که برای کیفیت هزینه کنیم، و می‌دانیم که به دست آوردن بهترین فناوری در چنین فضای کوچکی کار گرانی است – اما با این حال، امیدواریم سامسونگ بتواند قیمت سری گلکسی بادز پرو را حدود ۲۲۹ دلار نگه دارد. / ۲۱۹ پوند / ۳۴۹ دلار استرالیا. برای مقایسه، ۲۴۹ دلار / ۲۴۹ پوند / ۳۹۹ دلار استرالیا برای آن پرداخت خواهید کرد AirPods Pro 2.

۵٫ حذف نویز قابل تنظیم

وقتی نوبت به لیست علاقه مندی های هدفون های بی سیم جدید می رسد، همیشه صدای بهتر داده می شود، اما ما به آن اشاره می کنیم. به طور خاص، ما می خواهیم کمی جزئیات بیشتر از نظر حذف نویز فعال در گلکسی بادز ۳ پرو ببینیم – شاید مجموعه ای از حالت ها، همانطور که در مورد برخی از رقبا وجود دارد (به ما مراجعه کنید هدفون Bose QuietComfort 2 برای جزئیات بررسی کنید).

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/earbuds-airpods/samsung-galaxy-buds-3-pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *