Samsung Galaxy S24 Ultra ممکن است یک نقطه ضعف داشته باشد که S24 Plus فاقد آن است

این سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا ممکن است در تست استرس توسط افراد معمولی بهتر عمل کند گلکسی اس ۲۴ پلاس.

علاقه مندان به فناوری @Quadrans Muralis به X برد (به طور رسمی توییتر) برای پرچم گذاری نتایج معیار بارگذاری شده در انجمن اینترنتی کره جنوبی، DCinside. نتایج ادعا می کنند که با استفاده از جمع آوری شده اند خلیج خورشیدی ۳DMark تست استرس که برای آزمایش قابلیت‌های ردیابی پرتوهای ویندوز و دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌شود، با Quadrans اشاره می‌کند که نتایج پایداری S24 Ultra در “سطح فاجعه‌بار” است.

اعدادی که آزمایش به بیرون انداخت نشان می دهد که سامسونگ اس ۲۴ اولترا حداکثر امتیاز ۸۲۴۹ و حداقل امتیاز ۳۹۸۴ را با میانگین پایداری ۴۸٫۳ درصد دریافت کرده است. در همین حال، S24 Plus S24 Plus دارای حداکثر امتیاز ۸۹۰۵ و حداقل امتیاز ۵۷۵۵ با امتیاز پایداری بالاتر ۶۴٫۶٪ است.

بیشتر ببین

اگر درست باشد، امتیاز نشان می‌دهد که امتیاز گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ چندان از همتای ممتاز خود فاصله چندانی ندارد و همچنین به دلیل حداقل امتیاز و رتبه پایداری بالاتر، عملکرد بهتری دارد.

اسنپدراگون در مقابل اگزینوس

اکثر مناطق تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ را در مدل های گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس دریافت می کنند، در حالی که در ایالات متحده این مدل ها از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می کنند. با این حال، گلکسی اس ۲۴ اولترا از جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می کند که برای آن در همه مناطق تنظیم شده است.

تراشه‌های کوالکام سال‌ها پیشتاز بازار گوشی‌های اندرویدی بوده‌اند و سری اسنپدراگون ۸ در چند سال گذشته در اکثر گوشی‌های پرچم‌دار دیده می‌شود، اما برخی تراشه‌های اسنپدراگون قبلاً با مشکلات گرمای بیش از حد مشابه شناخته شده بودند.

از لحاظ تاریخی، تراشه‌های اگزینوس سامسونگ عملکرد پایین‌تری نسبت به همتایان اسنپدراگون خود با سری S23 سامسونگ که منحصراً از تراشه‌های اسنپدراگون استفاده می‌کنند، نشان داده‌اند، اما این می‌تواند شروع به تغییر کند.

شگفتی واقعی در اینجا، مشکلات احتمالی گرمای اسنپدراگون نیست که منجر به کاهش پردازنده گرافیکی می شود، بلکه جهش عملکردی است که توسط Exynos 2400 در مقایسه با مدل قبلی خود Exynos 2200 نشان داده شده است. این می تواند در نهایت باعث شود گوشی های Galaxy مجهز به Exynos فقط به اندازه همتایان Snapdragon خود جذاب است.

اگر نمی توانید گرما را تحمل کنید …

Samsung Galaxy S24 Ultra ممکن است یک نقطه ضعف داشته باشد که S24 Plus فاقد آن است

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

در اخیر Samsung Galaxy Unpacked این شرکت اعلام کرد که برای گلکسی اس ۲۴ اولترا، سیستم خنک کننده را کاملاً از نو طراحی کرده است و اندازه اتاق بخار آن را در مقایسه با اس ۲۳ اولترا قبلی تقریباً دو برابر کرده است تا خنک کننده کارآمدتر باشد. اما اگر این اعداد تست استرس درست باشند، ممکن است سامسونگ به اندازه کافی کار نکرده باشد.

اعداد اسنپدراگون می‌توانند نشان دهند که این تراشه بیشتر از دونده‌های مسافت‌های طولانی یک دونده است، به این معنی که در حالی که عملکرد می‌تواند سریع از دروازه خارج شود، مقدار گرمای تولید شده می‌تواند باعث ایجاد فشار قابل توجهی شود و در طول زمان عملکرد را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

ما باید عملکرد سه گوشی جدید گلکسی را در بررسی های کامل خود ببینیم، اما در حال حاضر به بررسی عملی ما بپردازید. بررسی Samsung Galaxy S24دست در بررسی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس و عملی بررسی Samsung Galaxy S24 Ultra.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/the-samsung-galaxy-s24-ultra-may-have-one-weakness-that-the-s24-plus-doesnt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *