Samsung Gaming Hub سرویس بازی ابری Boosteroid را اضافه می کند

Samsung Gaming Hub سرویس بازی ابری Boosteroid را اضافه می کند


Samsung Electronics گفت که اضافه کرده است تقویت کنندهسرویس بازی ابری به هاب بازی سامسونگبه صف رو به رشد شرکای خود اضافه می کند.

این همکاری به دارندگان تلویزیون هوشمند سامسونگ، مانیتور و پروژکتورهای نسل دوم Freestyle اجازه می دهد تا از طریق ابر به مجموعه ای از بازی های ویدیویی پیشرفته دسترسی داشته باشند.

هدف این همکاری استراتژیک ارتقای تجربه بازی برای کاربران سامسونگ است و امکان دسترسی به برخی از محبوب ترین عناوین بازی های جهان را فراهم می کند. این حرکت نه تنها تقویت می کند هاب بازی سامسونگ بلکه تعهد این شرکت را برای افزایش گزینه های بازی کاربران خود تقویت می کند.

مایک لوسرو، رئیس بازاریابی سامسونگ الکترونیکس آمریکا، در بیانیه‌ای گفت: “Samsung Gaming Hub به ارائه پخش جریانی بازی با کیفیت بالا ادامه می‌دهد تا به بازیکنان راه‌های بیشتری برای کشف و بازی بازی‌های مورد علاقه‌شان ارائه دهد. استریم بازی محبوب‌تر از همیشه است. و ما قصد داریم دسترسی بازیکنان را آسان‌تر کنیم.»

رویداد

GamesBeat Next On-Demand 2023

آیا بازی GamesBeat Next را از دست دادید؟ به کتابخانه درخواستی ما بروید تا از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی مطلع شوید.


الان ببین

Boosteroid، که به دلیل ارائه دستگاه های بازی مبتنی بر ابر سطح بالا شناخته می شود، از پیوستن به Samsung Gaming Hub ابراز هیجان کرد. Vlad Kosmin، معاون شرکت Boosteroid، در بیانیه‌ای گفت: «ما Boosteroid را ایجاد کردیم تا به بازیکنان امکان دسترسی آسان به دستگاه‌های بازی پیشرفته را از طریق
ابری که امکان بازی های سه گانه نامحدود را فراهم می کند. Samsung Gaming Hub یک پلتفرم رویایی برای بازیکنان ما است زیرا از ابتدا برای پخش بازی ساخته شده است و موانع ورود را بدون دانلود و بدون نیاز به کنسول یا رایانه شخصی از بین می برد. ما مشتاق هستیم که از طریق سامسونگ از جامعه جدیدی از بازیکنان در پلتفرم خود استقبال کنیم.”

Boosteroid جدیدترین افزوده شده به مجموعه شرکای بازی سامسونگ است که به شرکت هایی مانند Xbox، Nvidia GeForce Now، Amazon Luna، Utomik، Antstream Arcade و Blacknut Cloud Gaming می پیوندد. از طریق Samsung Gaming Hub، کاربران می توانند به طور یکپارچه کاتالوگ گسترده ای از بازی های رایگان و پولی را مستقیماً در دستگاه های سامسونگ کاوش کنند.

گسترش Samsung Gaming Hub تدریجی بوده است، اما اکنون با فعال کردن پخش جریانی بازی در تلویزیون های هوشمند سامسونگ ۲۰۲۰ به نقطه بالایی رسیده است. این سرویس که ابتدا در مدل‌های ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد و به دستگاه‌های ۲۰۲۳ گسترش یافت، اکنون سازگاری با عقب را اضافه می‌کند و آن را از سال ۲۰۲۰ به بعد در اختیار میلیون‌ها دارنده تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ قرار می‌دهد و دسترسی به تعداد زیادی بازی با کیفیت را در سراسر جهان فراهم می‌کند.

کاربران تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ ۲۰۲۰ می‌توانند برنامه‌های بازی جداگانه را از طریق فروشگاه App Samsung از طریق Media Hub دانلود کنند و به هزاران بازی دسترسی داشته باشند. عرضه در ایالات متحده و کانادا در اوایل سال جاری آغاز شد و اکنون برای تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند سامسونگ ۲۰۲۰ (نسخه ۲۵۰۰٫۰) تکمیل شده است و مجموعه گسترده‌ای از بازی‌ها را مستقیماً از صفحه‌نمایش اصلی آن‌ها در دسترس قرار می‌دهد.

همکاری با Boosteroid بر تعهد مداوم سامسونگ برای ارائه یک تجربه بازی جامع در طیف دستگاه های خود تأکید می کند و نیازهای بازیکنان مختلف را بدون نیاز به کنسول های بازی یا رایانه های شخصی اختصاصی برآورده می کند.

همکاری بین Samsung Gaming Hub و Boosteroid با تلاش‌های مداوم سامسونگ برای تبدیل بازی به یک تجربه یکپارچه و همه‌جانبه برای کاربران در طیف وسیعی از تلویزیون‌های هوشمند و مانیتور همسو است.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/samsung-gaming-hub-adds-boosteroid-cloud-gaming-service/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *