Samsung Music Frame hands-on: بلندگوی متناسب با قاب تلویزیون شما

سامسونگ قاب از زمان عرضه این محصول، تلویزیون به بخش کلیدی مجموعه سرگرمی های خانگی تبدیل شده است در سال ۲۰۱۷. این شرکت در طول سال ها چندین بار آن را ارتقا داده است، اما در CES 2024 در لاس وگاس، سامسونگ از لوازم جانبی صوتی جدیدی برای همراهی تلویزیون رونمایی کرد که به عنوان ویترینی برای هنر و عکس ها عمل می کند. این شرکت آن را Music Frame (HW-LS60D) می‌نامد: یک بلندگوی بی‌سیم که زمانی مانند همتای تلویزیونی خود به عنوان دکور خانه عمل می‌کند. اگرچه این دستگاه صفحه نمایش ندارد، در عوض عکس های چاپ شده یا آثار هنری را در خود جای می دهد که باید به صورت دستی تعویض کنید. با این حال، ایده اصلی یکسان است: یک قطعه لوازم سینمای خانگی با ظاهر یک قاب عکس.

در داخل دو ووفر، دو توییتر و دو درایور میان رده وجود دارد. آرایه بلندگوها قابلیت صدای Dolby Atmos را دارد و از فناوری SpaceFit سامسونگ برای کالیبره کردن صدا در اتاق استفاده می کند. این شرکت می گوید که قاب موسیقی دارای یک "دامنه صدای شعاعی گسترده" به طوری که می تواند صدای با کیفیتی را در هر کجا که در اطراف آن نشسته اید ارائه دهد. دو ووفر از عقب و چهار راننده دیگر در جلو فعال می‌شوند، تنظیمی که شرکت توضیح می‌دهد به صدای واضح و طبیعی اسپیکر کمک می‌کند. Music Frame با فناوری Q-Symphony سامسونگ سازگار است که از بلندگوهای تلویزیون همراه با تجهیزات صوتی سینمای خانگی اضافی برای افزایش کیفیت کلی صدا استفاده می کند.

قاب موسیقی سامسونگ
عکس بیلی استیل/Engadget

Music Frame را می توان به عنوان یک بلوتوث مستقل یا بلندگوی Wi-Fi یا به عنوان بخشی از تنظیم سینمای خانگی در کنار تلویزیون سامسونگ یا نوار صوتی استفاده کرد. همچنین می توانید دو عدد از آنها را در دو طرف تلویزیون قاب به عنوان یک جفت استریو نصب کنید یا از Music Frame به عنوان بلندگوهای عقب یا حتی به عنوان ساب ووفر استفاده کنید. دستگاه برای نصب روی دیوار آماده است و اگر ترجیح می دهید آن را روی میز قرار دهید دارای پایه داخلی است. سامسونگ همچنین یک هاب کامل اینترنت اشیا را در Music Frame قرار داد و بلندگو را به صورت صوتی فعال کرد تا بتوانید از دستیار مجازی خود برای کنترل موسیقی و موارد دیگر استفاده کنید.

من در واقع در اولین رویداد CES سامسونگ صدای قاب موسیقی را شنیدم. از این که کیفیت صدای کلی از بلندگو چقدر قوی و شفاف است، شوکه شدم. ارتفاعات و میانه ها به اندازه کافی با جزئیات عالی نشان داده می شوند، در حالی که باس محدودتر است. این می تواند محصول یک منطقه نمایشی پر سر و صدا باشد، بنابراین من قضاوت نهایی را در مورد لحن پایین پایان تا بررسی کامل محفوظ خواهم داشت. همچنین من فقط آهنگ‌های موسیقی انتخابی را شنیدم که روی دستگاه پخش می‌شد، زیرا شرکت تنظیم سینمای خانگی به همراه تلویزیون فریم برای نشان دادن توانایی‌های Dolby Atmos نداشت.

هنوز هیچ صحبتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن قاب موسیقی وجود ندارد، اما معمولاً در مورد اعلامیه های محصولات سامسونگ در CES چنین است. این بخش‌های کلیدی اطلاعات معمولاً به دستگاه‌های ارسالی نزدیک‌تر می‌شوند، که تقریباً همیشه پس از رونمایی در ژانویه است.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/samsung-debuts-music-frame-speaker-to-pair-with-your-frame-tv-at-ces-2024-030024733.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/samsung-debuts-music-frame-speaker-to-pair-with-your-frame-tv-at-ces-2024-030024733.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *