SAP می خواهد هر توسعه دهنده ای را به یک متخصص هوش مصنوعی مولد تبدیل کند

SAP می خواهد هر توسعه دهنده ای را به یک متخصص هوش مصنوعی مولد تبدیل کند

SAP برنامه‌هایی را برای کمک به توسعه‌دهندگان در سرتاسر جهان فاش کرده است که به سرعت در زمینه مولد متخصص شوند ابزارهای هوش مصنوعی.

امروز در رویداد SAP TechEd 2023 این شرکت در بنگلور، تعدادی ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد که امکان ایجاد سریع برنامه‌ها، خودکارسازی فرآیندها و ساخت سایت‌های تجاری و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

ابزارهای جدید “پرو-کد” به دنبال این هستند که توسعه دهندگان با تجربه را با مجموعه تغییرات جدیدی که هوش مصنوعی مولد برای تجارت در سراسر جهان به ارمغان آورده است، سریع تر کند.

کد ساخت SAP

یورگن مولر، مدیر ارشد فناوری SAP، خاطرنشان کرد: «همه توسعه‌دهندگان باید توسعه‌دهنده هوش مصنوعی شوند، با تزریق هوش مصنوعی مولد به راه‌حل‌های ما، و دسترسی شما به آموخته‌های ما، خواهید دید که SAP بهترین دوست برای کسب‌وکار شما است. “

سرفصل اعلامیه های جدید SAP Build Code است که یک لابی واحد مرکزی را برای توسعه دهندگان در تمام سطوح مهارت فراهم می کند تا برنامه ها و میانبرها را در سراسر کار خود بسازند و ایجاد کنند، همه با قابلیت های جدید هوش مصنوعی مولد به طور خاص برای توسعه دهندگان طراحی شده اند.

بهینه سازی شده برای اکوسیستم کامل برنامه SAP و پلتفرم فناوری تجاری آن (BTP)، Build Code به طور کامل با کمک خلبان ژول SAPکه می‌تواند پیشنهادات و توصیه‌هایی را در مورد گام‌های بعدی انجام دهد، و همچنین کدی را که می‌توان به سرعت کپی کرد و روند توسعه را تا حد زیادی ساده‌سازی کرد، ارائه کرد.

SAP می‌گوید که این ابزارهای جدید شکاف بین به اصطلاح «توسعه‌دهندگان شهروند» را که به دنبال حل یک مورد خاص یا مشکل با تیم توسعه‌دهنده حرفه‌ای موجود هستند، پل می‌کند، همکاری را بهبود می‌بخشد و اصطکاک بین کسب‌وکار را از بین می‌برد.

همچنین بنیاد جدید هوش مصنوعی در SAP BTP اعلام شد، که به توسعه دهندگان یک فروشگاه جدید یک مرحله ای برای ایجاد برنامه های افزودنی و برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی بر روی پلت فرم ارائه می دهد، و با ارائه همه چیزهایی که توسعه دهندگان برای شروع ساخت ابزارهای هوش مصنوعی آماده برای کسب و کار نیاز دارند، کارایی را افزایش می دهد. استفاده از خدمات هوش مصنوعی و دسترسی به بسیاری از مدل های زبان بزرگ (LLM) تا قابلیت های پایگاه داده برداری و مدیریت زمان اجرا و چرخه عمر هوش مصنوعی.

مولر افزود: «تکنولوژی پویای امروزی و چشم‌انداز کسب‌وکار به این معناست که هر توسعه‌دهنده‌ای باید یک توسعه‌دهنده هوش مصنوعی باشد. «نوآوری‌هایی که ما راه‌اندازی می‌کنیم، از ابزارهای کد پرو-کد با هوش مصنوعی گرفته تا یک فروشگاه یک‌جا برای ایجاد برنامه‌های افزودنی و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در پلتفرم فناوری تجاری SAP، پشتیبانی از توسعه‌دهندگان در قلب انقلاب هوش مصنوعی و ارائه آنها. با منابعی که برای متحول کردن شیوه اداره کسب و کارها نیاز دارند.”

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/sap-wants-to-turn-every-developer-into-a-generative-ai-expert

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *