Saturnalia وحشت بقا روانگردان اکنون یک نسخه نمایشی ۴۰ دقیقه ای در Steam دارد

Saturnalia، ترسناک تحسین‌شده بقای توسعه‌دهنده MirrorMoon EP، Santa Ragione، در حال رهایی از قید و بندهای انحصاری فروشگاه Epic Games است و در اکتبر امسال به Steam می‌آید – و قبل از راه‌اندازی آن، یک نسخه نمایشی ۴۰ دقیقه‌ای اکنون بر روی پلتفرم Valve در دسترس است.

Saturnalia – که سیمون پارکین، یکی از همکاران Eurogamer آن را “کابوس وحشتناک به تمام روش‌های درست” نامید. بررسی پیشنهادی سال گذشته – بازیکنان را به روستای باستانی و همیشه در حال تغییر Gravoi می برد تا ماجرایی که به شدت از فرهنگ عامه ساردین الهام گرفته شده است.

هدف در اینجا حل رمز و راز دهکده و فرار از محدوده آن، کاوش و اجتناب از وحشت آن در طول مسیر است. برای کمک به این تلاش، بازیکنان می‌توانند به دلخواه بین چهار شخصیت مختلف جابه‌جا شوند، اما اگر همه آنها بمیرند، شهر مجدداً خود را ثابت می‌کند و طرح‌بندی هزارتویی خود را برای تلاشی دیگر پیکربندی می‌کند – البته با حفظ پیشرفت روایی و پازل.

https://www.youtube.com/watch?v=Wu-dLkgwZd4
Saturnalia اکتبر امسال به Steam می آید.

Saturnalia به عنوان بخشی از انتقال خود به Steam، تعدادی ویژگی جدید از جمله حالت اول شخص، حالت عکس، تنظیمات سفارشی سازی دوربین و حالت فیلم نوآر تک رنگ برای کسانی که سبک بصری کمی کمتر را ترجیح می دهند به دست می آورد. پیش فرض خیره کننده روانگردان آن است. همچنین گزینه‌ای برای «انیمیشن‌های نرم‌تر» ارائه می‌کند که اگر حرکات تند شخصیت‌ها را کمی بیش از حد تحمل کنید، می‌تواند فعال شود.

تمام موارد فوق در Saturnalia گنجانده خواهد شد نسخه ی نمایشی استیم که به تازگی منتشر شده استسانتا راجیونه می گوید که باید در طول مدت ۴۰ دقیقه آن، نگاه خوبی به جهان، مکانیک و شخصیت های بازی ارائه دهد. ما هنوز منتظر یک تاریخ دقیق برای ورود Saturnalia به Steam هستیم، اما انتظار داریم که این اتفاق در اکتبر امسال رخ دهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/psychedelic-survival-horror-saturnalia-now-has-a-40-minute-demo-on-steam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *