Silent Hill: Ascension امشب به عنوان یک بازی مشارکت تماشاگران شبح وار نمایش داده می شود


زمان برای ترساندن هالووین است. در همکاری بین Genvid Entertainment و سرگرمی دیجیتال کونامی، Silent Hill: Ascension امشب ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام پخش خواهد شد.

جیکوب ناووک، مدیرعامل Genvid در مصاحبه ای با GamesBeat گفت: این مجموعه تعاملی منحصر به فرد بخشی از سری Genvid Interactive Series است و نوید یک تجربه غوطه ور و وحشتناک را می دهد که در آن انتخاب های مخاطب سرنوشت شخصیت ها را شکل می دهد و پایان متعارف را تعیین می کند.

برای شروع این رویداد هیجان‌انگیز، Genvid Entertainment میزبان «Silent Hill: Ascension Premiere Pre-Show» در ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر PT خواهد بود. این پیش نمایش که توسط گرگ میلر و کیندا فانی میزبانی می شود، فرصتی را برای طرفداران سری Silent Hill فراهم می کند تا دور هم جمع شوند، با سازندگان سریال درگیر شوند و برای سریال پیش رو آماده شوند. پیش نمایش را می توان از طریق برنامه Silent Hill: Ascension، Ascension.com، و همچنین کانال های YouTube و Twitch Kinda Funny مشاهده کرد.

مرکز اصلی جایی است که می‌توانید سری‌های تعاملی Silent Hill: Ascension را دنبال کنید.

در یک ویدیو پیش‌نمایش، گنوید گفت Silent Hill: Ascension یک مجموعه تعاملی جدید و هیجان‌انگیز است که در آن شما به همراه سایر افراد جامعه بر روی قانون سایلنت هیل تأثیر خواهید گذاشت. Silent Hill: Ascension شخصیت‌هایی را از مکان‌هایی در سراسر جهان دنبال می‌کند که توسط هیولاهای جدید و وحشتناک سایلنت هیل در سایه‌ها کمین کرده‌اند. این هیولاها مردم و فرزندانشان را تهدید می‌کنند که به خاطر قتل‌های اخیر و احساس گناه و ترس سرکوب شده به تاریکی کشیده می‌شوند. چه کسی زنده است، چه کسی می میرد؟ تو تصمیم بگیر.

رویداد

GamesBeat Next 2023

در ۲۳ تا ۲۴ اکتبر به انجمن GamesBeat در سانفرانسیسکو بپیوندید. شما از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی خواهید شنید.


بیشتر بدانید

ناووک گفت: سرنوشت این شخصیت ها در دستان شماست و حتی سازندگان هم نمی دانند نمایش چگونه به پایان می رسد. این مجموعه تعاملی هفته ها ادامه خواهد داشت. ناووک فکر می کند که این آینده بازی ها و سرگرمی ها خواهد بود.

به این ترتیب، این اولین سری تعاملی از Genvid است که بر خلاف بازی‌های قبلی مانند بازی‌های قبلی، به طور گسترده بر روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس خواهد بود. مردگان متحرک: آخرین مایل و قله رقیب که در فیس بوک در دسترس بودند. Genvid این رویدادهای زنده تعاملی عظیم را یا MILES نامید که در آن مخاطب می تواند نتیجه داستان را تعیین کند. اکنون این نمایش را یک سریال تعاملی Genvid می نامد.

این نمایش از نظر اثر هنری و رئالیسم شخصیت ها ارزش تولیدی بالاتری دارد. Stephan Bugaj، مدیر خلاقیت Genvid Entertainment، در مصاحبه ای گفت که بیشتر بازی جدید از بازی های داستانی مبتنی بر داستان Telltale Games الهام گرفته شده است. در واقع، تعدادی از سابق شمارش گفتار توسعه دهندگان بازی برای کار روی این سری استخدام شدند. همچنین کمی شبیه به آن است تا سحر و عناوین دیگر Supermassive Games.

شخصیت های بازی Silent Hill: Ascension یادآور بازی های Telltale هستند.

بینندگان می توانند برنامه Silent Hill: Ascension را بر روی دستگاه های تلفن همراه خود نصب کنند یا به Ascension.com در رایانه های رومیزی دسترسی داشته باشند تا برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنند. اگرچه سریال به طور رسمی از ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت محلی شروع می شود، اولین تصمیم در حال حاضر در دسترس است و تأثیر مستقیمی بر صحنه های اولیه پخش زنده، از جمله سرنوشت یکی از شخصیت های اصلی، ریچل هرناندز، خواهد داشت.

مخاطبان این فرصت را خواهند داشت تا در تصمیم گیری های روزانه که روایت را شکل می دهد و بقای شخصیت ها را تعیین می کند، شرکت کنند. گزینه‌ها برای حداقل ۲۴ ساعت در دسترس خواهند بود و اطمینان حاصل می‌کنند که طرفداران از سرتاسر جهان می‌توانند به راحتی در آن شرکت کنند.

ناووک گفت: «مخاطبان امشب برای اولین بار Silent Hill: Ascension را تجربه خواهند کرد و ما نمی دانیم که آنها چه انتخاب هایی خواهند داشت یا چگونه به پایان می رسد. “این زمان مناسبی برای هالووین است که در آن مخاطبان این سریال ترسناک بی نظیر را در طول چند ماه آینده شکل خواهند داد. اتفاقی که امشب رخ می دهد مسیر آنچه را که برای این شخصیت های جدید سایلنت هیل در پیش خواهد بود تعیین می کند.”

خط داستانی Silent Hill: Ascension حول زندگی در هم تنیده دو خانواده در خطر می چرخد. این سریال مبارزات راشل هرناندز، یک عارف در حال ظهور، مادر، و رهبر جامعه را بررسی می کند، در حالی که او مراسمی را برای جوی سیرلی، یکی از اعضای فرقه جدید که به دنبال شفای معنوی است، انجام می دهد. از آنجایی که اوضاع به شکل وحشتناکی در می‌آید، مخاطب با این تصمیم مواجه می‌شود که راشل چگونه باید ادامه دهد: الف) سوگند را تمام کنید، ب) فرار کنید!، یا ج) درخواست رحمت کنید.

می‌توانید به‌موقع رویدادهای Silent Hill: Ascension را برای گرفتن یک تصمیم حیاتی، هر روز دنبال کنید.

اینها شخصیت های جدیدی در دنیای Silent Hill هستند، اما همه آنها گرفتار مشکلات روانی هستند.

بوگاج گفت: «ما تلاش زیادی برای ساختن داستان خانواده‌های یوهانسن و هرناندز انجام داده‌ایم و با کونامی دیجیتال اینترتینمنت کار می‌کنیم تا فرهنگ سایلنت هیل را به روش‌های جذابی گسترش دهیم.» “ایجاد داستانی که در آن انتخاب های جمعی مخاطب، پایان متعارف را تعیین کند، قبلا هرگز انجام نشده است.”

پس از اولین نمایش، طرفداران می‌توانند به اپلیکیشن Silent Hill: Ascension یا Ascension.com برگردند تا صحنه‌های درخواستی را تماشا کنند، معماها را حل کنند و در تصمیم‌گیری‌های داستانی شرکت کنند. رویدادهای زنده روزانه در ساعت ۶ بعد از ظهر PT صحنه های جدیدی را نشان می دهد و سکانس های ماجراجویی تعاملی را ارائه می دهد که سرنوشت طولانی مدت شخصیت های اصلی را شکل می دهد.

Motoi Okamoto، تهیه کننده سری Silent Hill در Konami Digital Entertainment گفت: «امروز خاص است زیرا Silent Hill: Ascension اولین پروژه در احیای فرنچایز Silent Hill است. من به عنوان تهیه کننده سریال Silent Hill به این پروژه بسیار افتخار می کنم و مطمئن هستم که شما آن را دوست خواهید داشت.

در حالی که تجربه Silent Hill: Ascension رایگان است، طرفداران این گزینه را دارند که ظاهر خود را در چت انجمن، تابلوهای امتیازات، و حتی در خود نمایش ظاهری کوتاه داشته باشند. مسابقه کمئو روزانه به برندگان اجازه می‌دهد تا شخصیت‌هایی را که خلق می‌کنند در سکانس‌های سینمایی یا صحنه‌های اکشن تعاملی مشاهده کنند.

خاویر یکی از شخصیت های فیلم Silent Hill: Ascension است.

ناووک گفت: “در رایانه، مرورگر یا تلفن – هر چیزی که می خواهید با آن تعامل داشته باشید – بستگی به خود شما دارد. وقتی برای اولین بار هر روز وارد یک جلسه می شوید، نتیجه را دریافت می کنید.” “این بررسی محتوایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای تصمیم‌گیری برای انتخاب‌های آن روز نیاز دارید. صبح روز ۳۱ اکتبر، قبل از اولین پخش زنده ما، این برنامه یک نمای کلی از کل برنامه را در اختیار شما قرار می‌دهد. و همچنین اجرا خواهد شد. برای هدایت به اولین موضوع نمایش، که در پایان آن یک انتخاب خواهد داشت.”

برای طرفداران اولیه، Genvid یک بسته بنیانگذار با زمان محدود برای Silent Hill: Ascension ارائه می دهد. The Founder’s Pack شامل سفارشی‌سازی‌های انحصاری پروفایل، Season Pass برای باز کردن قفل جوایز و لوازم آرایشی است و تا ۱۴ نوامبر PT با قیمتی تخفیف‌خورده در دسترس است.

همانطور که مجموعه منتشر می شود، طرفداران می توانند با مراجعه به Ascension.com و دنبال کردن کانال های رسانه های اجتماعی خود، از Genvid، Konami Digital Entertainment، Bad Robot Games و Behavior Interactive’s Silent Hill: Ascension به روز باشند.

همانطور که تعداد شرکت های درگیر نشان می دهد، این یک تولید بسیار بزرگ است. Bad Robot Games، بخش بازی های کارگردان هالیوودی جی جی آبرامز، کاراکترهای بازی را می سازد. و تیم Behavior Interactive بخش اعظمی از بازی را با هدایت Genvid و Konami می‌سازد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/gaming-business/silent-hill-ascension-premieres-tonight-as-audience-participation-game/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *